Hjææælp- hvornår kan jeg teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg tog den sidste p pille for 5 eller 6 dage siden. Men har ikke fået mens. Tog en test igår der var negativ men har kvalme osv. Som eg har haft kraftigt de andre gange..
Hvornår burde man kunne teste positivt? Eller udebliver mensen bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg tog den sidste p pille for 5 eller 6 dage siden. Men har ikke fået mens. Tog en test igår der var negativ men har kvalme osv. Som eg har haft kraftigt de andre gange..

14dage over tid

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

14dage over tid

Jeg burde vel kunne teste nu burde jeg ikk.
Ellers skal jeg jo starte på en ny p pille pakke... Men det skal jeg jo ikke Hvis jeg er gravid...?!?!

Anmeld

14. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg burde vel kunne teste nu burde jeg ikk.
Ellers skal jeg jo starte på en ny p pille pakke... Men det skal jeg jo ikke Hvis jeg er gravid...?!?!

Du kan sagtens teste men ikke sikkert den kan give dig svar på en evt graviditet..

Sæd kan leve i din krop i 6døgn så i realiteten kan man jo ikke hvide hva dag men er blevet befrugtiget. Og en termin kan svinge 12 dage da det er den undfangelsen tager

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Du kan sagtens teste men ikke sikkert den kan give dig svar på en evt graviditet..

Sæd kan leve i din krop i 6døgn så i realiteten kan man jo ikke hvide hva dag men er blevet befrugtiget. Og en termin kan svinge 12 dage da det er den undfangelsen tager

Men man siger jo at man kan teste på første udebleven mens dag. Det har jeg også kunne de andre gange!!
Jeg har jo taget p piller måske med en forglemmelse en dag . Men jeg ønsker jo ikke at være gravid og skal jo fortsætte med p piller. Men det må jeg jo ikk hvis jeg er gravid...!

Anmeld

14. februar 2012

Bak

Anonym skriver:

Hvis du har taget p-pillerne, som du skal burde du have fået en "kunstig" mens efter stop på p-piller. Det er så først efter der er gået en hel cyklus efter stop på p-piller, man kan teste (i følge graviditetstestene kan man med de fleste teste 4 uger fra sidste mens' første dag). Hvis man har været på p-piller kan kroppen godt være lidt tid om at finde sit normale "leje" igen og ens naturlige mens kan godt være forsinket.

Når du skriver, du har kvalme "som de andre gange" hvad mener du så? De andre graviditeter eller de andre gange du har haft p-pillepause (de 7 dages pause mellem pakkerne)?

Håber mit svar kunne bruges.

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

anbo skriver:

Hvis du har taget p-pillerne, som du skal burde du have fået en "kunstig" mens efter stop på p-piller. Det er så først efter der er gået en hel cyklus efter stop på p-piller, man kan teste (i følge graviditetstestene kan man med de fleste teste 4 uger fra sidste mens' første dag). Hvis man har været på p-piller kan kroppen godt være lidt tid om at finde sit normale "leje" igen og ens naturlige mens kan godt være forsinket.

Når du skriver, du har kvalme "som de andre gange" hvad mener du så? De andre graviditeter eller de andre gange du har haft p-pillepause (de 7 dages pause mellem pakkerne)?

Håber mit svar kunne bruges.

Kvalme som de andre graviditeter... Men jeg skal jo fortsætte med p piller men nu hvor jeg har testet negativ igår men ikk fået mens. Kan jeg så godt tage mine piller?

Anmeld

14. februar 2012

Bak

Anonym skriver:

Kvalme som de andre graviditeter... Men jeg skal jo fortsætte med p piller men nu hvor jeg har testet negativ igår men ikk fået mens. Kan jeg så godt tage mine piller?

Jeg ville nok ikke tage dem, men så bruge kondom indtil du får en rigtig menstruation og kan starte på p-piller igen (så du er sikker på, du ikke er gravid). Men jeg synes, du skal spørge din læge.

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

anbo skriver:

Jeg ville nok ikke tage dem, men så bruge kondom indtil du får en rigtig menstruation og kan starte på p-piller igen (så du er sikker på, du ikke er gravid). Men jeg synes, du skal spørge din læge.

Ja det må jeg nok. Åhhhh ikke lige det jeg magter...
Men nu må vi se...

Anmeld

14. februar 2012

Bak

Anonym skriver:

Ja det må jeg nok. Åhhhh ikke lige det jeg magter...
Men nu må vi se...

Håber på det bedste for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.