Gæld til kommunen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Anonym trådstarter

Hvis man skylder penge i underholdsbidrag, kan kommunen så via SKAT få gælden trukket i ens løn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

babymus77

Det offentlige kan og gør desværre trækker alt i ens løn hvis man ikke betaler!!

Anmeld

14. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
babymus77 skriver:

Det offentlige kan og gør desværre trækker alt i ens løn hvis man ikke betaler!!

Må jeg spørge, hvorfor du mener, det er "desværre", at de kan trække gæld fra ens løn?

Jeg mener, at hvis man skylder penge til det offentlige og ikke har lavet en afdragsordning, skal de vel også have ret til at gå ind og sørge for at få sine penge tilbage.

Bare en undren 

Anmeld

14. februar 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Hvis man skylder penge i underholdsbidrag, kan kommunen så via SKAT få gælden trukket i ens løn?

Ved det faktisk, men ved at skat kan. De kan også tage alt dit fradrag (ud over grundfraget altså) hvis det er det de har lyst til.

Anmeld

14. februar 2012

babymus77

PT skriver:

Må jeg spørge, hvorfor du mener, det er "desværre", at de kan trække gæld fra ens løn?

Jeg mener, at hvis man skylder penge til det offentlige og ikke har lavet en afdragsordning, skal de vel også have ret til at gå ind og sørge for at få sine penge tilbage.

Bare en undren 

Griner jeg ordkløver ikke ordene!!! Det var ikke desværre , i den tolkning som du nok tolker det, men at de trækker lønindhold for den der spørger.... Er jo desværre for den... Så alt efter Hvordan man lige sætter sig og tolker og analysere ordet desværre, så kan det tolkes og analyseres på mange måder:-D

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Ved nemlig godt at SKAT kan gøre det, men er bare i tvivl om kommunerne kan få det gjort via SKAT.

Anmeld

14. februar 2012

pussekat

Anonym skriver:

Ved nemlig godt at SKAT kan gøre det, men er bare i tvivl om kommunerne kan få det gjort via SKAT.

hejsa

kommunen må også gør det og vis du er gift må det også tage dig mand eller kone skat

Anmeld

14. februar 2012

mortilnoahogmelina

Jep må de gerne ..
De indberetter til skat og skat trækker det i dit fradrag .

Anmeld

14. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
babymus77 skriver:

Griner jeg ordkløver ikke ordene!!! Det var ikke desværre , i den tolkning som du nok tolker det, men at de trækker lønindhold for den der spørger.... Er jo desværre for den... Så alt efter Hvordan man lige sætter sig og tolker og analysere ordet desværre, så kan det tolkes og analyseres på mange måder:-D

Man kan virkelig let misforstå det skrevne ord. Beklager meget

Anmeld

14. februar 2012

babymus77

PT skriver:

Man kan virkelig let misforstå det skrevne ord. Beklager meget

Det gør ikke noget:-) Jeg skrev også kun desværre men tænkte ikke over betydningen:-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.