Et lille bitte ligegyldigt spørgsmål!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.627 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Mira0911

Nu er det efterhånden laaaang tid siden jeg sidst har haft en baby som spiser grød... 

Jeg har stadig et enkelt spørgsmål... 

Lina runder snart de 5 mdr... 

Må de nu få havregrød eller er det forbudt endnu? Eller er det overhovedet forbudt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

gonefishing

Mira0911 skriver:

Nu er det efterhånden laaaang tid siden jeg sidst har haft en baby som spiser grød... 

Må de nu få havregrød eller er det forbudt endnu? Eller er det overhovedet forbudt? 

Tror de eneste ting der er forbudt i følge min SP (det er nemlig også meget forskelligt) er rosnier, gulerod og honning.

Men 5 mrd er havregrød da fint nok bare med modermælk og ikke alm. mener jeg helt klart. 

Anmeld

14. februar 2012

ModerNatur

Er der ikke gluten i havregryn? Min SP sagde hun først måtte få havregrød efter de 6 mdr..

Anmeld

14. februar 2012

signe.

Issa skriver:

Er der ikke gluten i havregryn? Min SP sagde hun først måtte få havregrød efter de 6 mdr..

Jeps

Havregrød må de først få når de er 6 måneder pga glutenindholdet

Anmeld

14. februar 2012

Tona

Mira0911 skriver:

Hvis du skal give hende havregrød skal den være lavet af glutenfri havregryn. De må nemlig ikke få gluten før de er 6 mdr  

Anmeld

14. februar 2012

Mira0911

signe. skriver:

Jeps

Havregrød må de først få når de er 6 måneder pga glutenindholdet

Tusind tak for svar... 

Anmeld

14. februar 2012

Mira0911

Amandas-mor skriver:

Hvis du skal give hende havregrød skal den være lavet af glutenfri havregryn. De må nemlig ikke få gluten før de er 6 mdr  

Kan man godt få gluten fri havregryn? Hvorhenne? 

Anmeld

14. februar 2012

annec

Mira0911 skriver:

Har lige fået at vide af min sp, at min søn skal starte på havregrød fra i morgen af. Og han bliver  først 6 mdr her d. 26/2

Anmeld

14. februar 2012

Mira0911

annec skriver:

Har lige fået at vide af min sp, at min søn skal starte på havregrød fra i morgen af. Og han bliver  først 6 mdr her d. 26/2

Der er meget forskel på de sundhedsplejersker.... 

Anmeld

14. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville starte med noget der var mindre "heftigt" for mavens skyld. Den skal jo lige vænne sig til, at der kommer fast føde i stedet for mælk. Desuden bliver man rådet til først, at starte med havegrød når de er 6 mdr.

Der er hirsegrød, boghvedgrød mv. Det er nemt, at lave. Det står ved de økologiske varer i supermarkederne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.