Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogle der får film fra Lovefilm?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gjorde engang..
Hva vil du gerne vide?
det har jeg også fået engang super god servise og super smart
Jeg har gjort engang.
Jamen jeg får dem faktisk også selv, men efter vi er flyttet har vi mistet vores to dvdér og de vil have 250 kr stykket for filmene , og det er sådan nogle B film, så vi tænkte vi selv vil købe nogle nye, og bede om nye retur kurverter, men nu er vi i tvivl om der egentlig står noget på selve dvd skiven?
Chrisli skriver: Gjorde engang.. Hva vil du gerne vide?
kimfrit skriver: Jamen jeg får dem faktisk også selv, men efter vi er flyttet har vi mistet vores to dvdér og de vil have 250 kr stykket for filmene , og det er sådan nogle B film, så vi tænkte vi selv vil købe nogle nye, og bede om nye retur kurverter, men nu er vi i tvivl om der egentlig står noget på selve dvd skiven?
Får film fra Lovefilm og der står "Lovefilm" på selve dvd'erne..
Det er jo film der er købt som udlejningsfilm så de er dyrere end alm. dvd'er, desværre..
Er det første gang der mangler dvd'er så burde de da være til at snakke med Hvis altså i har sørget for flytte-adresse og alt det der så i har gjort jeres for at filmene ville ende på den rigtige adresse trods flytning
kimfrit skriver: Er der nogle der får film fra Lovefilm?
ja det gør jeg..
Katrine26
Team Putte skriver: Får film fra Lovefilm og der står "Lovefilm" på selve dvd'erne.. Det er jo film der er købt som udlejningsfilm så de er dyrere end alm. dvd'er, desværre.. Er det første gang der mangler dvd'er så burde de da være til at snakke med Hvis altså i har sørget for flytte-adresse og alt det der så i har gjort jeres for at filmene ville ende på den rigtige adresse trods flytning
Når men vi fik dem før vi flyttet, men vi har mistet en flyttekasse undervejs og der lå nogle papir og film i deriblandt vores lovefilm,
Virkeligt surt øvøv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128