Kan nogen hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at min barsel slutter her i slutningen af denne måned. Jeg har så noget restferie + ferieuger fra hele sidste år jeg har lagt oveni, dvs. at jeg skal starte på arb. midt i juni måned.

Jeg stopper jo med at få barselsdagpenge efter denne måned. Så mit spørgsmål er bare, om jeg har ret til nogen form for penge i den periode jeg afholder min ferie og rest ferie?

Jeg ville selv mene nej, men min søster tror at der er noget med noget, men ikke hvad for noget.. hehe.. Jeg ville bare lige spørge herinde først inden jeg ringer til min fagforening. Jeg hader at ringe til dem nemlig, for jeg forstår aldrig hvad de siger til mig.. det er altid så kompliceret..

Kan nogen hjælpe med mit spørgsmål?

Pfh. tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Mille82

Har du ferie med løn eller feriekort?

Jeg holder ferie med løn, så når min barsel slutter om nogle mdr, så går jeg over på løn mens jeg holder ferie.

Anmeld

14. februar 2012

L&V

Det kommer jo lidt an på hvordan du er ansat. Jeg er kommunalt ansat så jeg har ferie med løn. og enten har man det eller også har man ferie penge hvis man har arbejdet så længe at man
har optjent det. Du sku meget gerne ku se det i dine ansættelses papir og lønseddell

Anmeld

14. februar 2012

pemiro

Anonym skriver:

Sagen er den at min barsel slutter her i slutningen af denne måned. Jeg har så noget restferie + ferieuger fra hele sidste år jeg har lagt oveni, dvs. at jeg skal starte på arb. midt i juni måned.

Jeg stopper jo med at få barselsdagpenge efter denne måned. Så mit spørgsmål er bare, om jeg har ret til nogen form for penge i den periode jeg afholder min ferie og rest ferie?

Jeg ville selv mene nej, men min søster tror at der er noget med noget, men ikke hvad for noget.. hehe.. Jeg ville bare lige spørge herinde først inden jeg ringer til min fagforening. Jeg hader at ringe til dem nemlig, for jeg forstår aldrig hvad de siger til mig.. det er altid så kompliceret..

Pfh. tak

Som mille skriver så kommer det nok an på om du har ferie med eller uden løn.

Har du ferie med løn, får du bare løn

Har du ferie uden, skal man nok bruge ens feriepenge

Det er i hvert fald mit gæt

Anmeld

14. februar 2012

Chris86

Anonym skriver:

Pfh. tak

Det må være din arbejdsplads der skal betale eller fra fagforeningen? ved ikke hvad du lavede inden graviditet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.