Må man bruge Beauvais syrnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

december-babyen

modermælkserstantning fast til babys samtlige måltider?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Zeus

december-babyen skriver:

Jeg fik af vide af min sp at jeg vi ikke måtte, men andre herinde har fået det modsatte af vide

Anmeld

14. februar 2012

december-babyen

Okay stor forvirring så..min s.p har ferie i den her uge og vi startede op på den igår men er lidt i tvivl.
Han afføring er meget remulade agtig og endda en smule vandet nu..ved ikke om det er normalt.
Han er næsten 2 mdr gammel.

Anmeld

14. februar 2012

L&V

december-babyen skriver:

Okay stor forvirring så..min s.p har ferie i den her uge og vi startede op på den igår men er lidt i tvivl.
Han afføring er meget remulade agtig og endda en smule vandet nu..ved ikke om det er normalt.
Han er næsten 2 mdr gammel.

Så ville jeg ikke give syrnet hvis h*n allerede har tendens til tynd mave. Er h*n flaskebarn nu eller ammebarn det har jo lidt at sige mht afføring

Anmeld

14. februar 2012

december-babyen

Månsson skriver:

Så ville jeg ikke give syrnet hvis h*n allerede har tendens til tynd mave. Er h*n flaskebarn nu eller ammebarn det har jo lidt at sige mht afføring

Han er flaskebarn siden han var 9 uger gammel.

Han har ikke haft tendens til tynd mave før vi startede på den syrnede.
Tværtimod har han tit kun haft afføring hver anden dag, den har til tider virket ret knoldet og fast i det.

Nogle gange har den dog også haft en fin konsistens..

Derfor valgte vi at prøve den syrnede...men ved nu ikke om det var et forkert valg.

Anmeld

14. februar 2012

december-babyen

Mente 9 dage gammel Han er jo kun lige knap 2 mdr.

Anmeld

14. februar 2012

marius' mor

december-babyen skriver:

Det har vi gjort perioder med maveproblemer..

Det sagde vores sundhedsplejerske ikke noget til, og har veninder (med andre sundhedsplejersker) som også har sagt god for det..

du skal bare være opmærksom på at det mætter ikke helt så meget, så baby bliver nok oftere sulten..

Anmeld

14. februar 2012

december-babyen

Lige et tillægsspørgsmål.

Har siddet og læst lidt omkring det syrnede produkt og kan se at det egentlig frarådes at man altid udelukkende giver baby det syrnede produkt.

Vil derfor høre om man så godt må give feks 3 flasker allomin og 3 flasker beauvais syrnet på en dag eller skal alle 3 flasker være fra samme mærke, altså beauvais alm og syrnet?

Og kan det virkelig passe at når man laver Allomin at så skal vandet varmes op til 70 grader og derefter nedkøles til spisetemperatur?
Synes det virker mega bøvlet.
Men beauvais tilsætter man jo bare pulveret i koldt kogt vand og varmer det op til spisetemperatur.

Anmeld

14. februar 2012

L&V

december-babyen skriver:

Han er flaskebarn siden han var 9 uger gammel.

Han har ikke haft tendens til tynd mave før vi startede på den syrnede.
Tværtimod har han tit kun haft afføring hver anden dag, den har til tider virket ret knoldet og fast i det.

Nogle gange har den dog også haft en fin konsistens..

Derfor valgte vi at prøve den syrnede...men ved nu ikke om det var et forkert valg.

Nåh troede det var tyndt inden i begyndte.. jamen så virker det jo til at være det rigtige valg.. Har i ikke sådan et nummer til en vagt sundhedsplejerske? Hvis du forstår hva jeg mener

Og remuladen kan godt fortsætte i en månedestid eller to endnu Bare det ikke er helt flydende

Anmeld

14. februar 2012

L&V

december-babyen skriver:

Lige et tillægsspørgsmål.

Har siddet og læst lidt omkring det syrnede produkt og kan se at det egentlig frarådes at man altid udelukkende giver baby det syrnede produkt.

Vil derfor høre om man så godt må give feks 3 flasker allomin og 3 flasker beauvais syrnet på en dag eller skal alle 3 flasker være fra samme mærke, altså beauvais alm og syrnet?

Og kan det virkelig passe at når man laver Allomin at så skal vandet varmes op til 70 grader og derefter nedkøles til spisetemperatur?
Synes det virker mega bøvlet.
Men beauvais tilsætter man jo bare pulveret i koldt kogt vand og varmer det op til spisetemperatur.

Ved ikke med det første men det med at varme og køle ned er stortset det samme. Vi kogte vandet satte det i en flaske i køleskabet også tog vi det vi sku bruge derfra og puttede i microovnen det gør man også på de fleste børneafdelinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.