Glutenfri kage opskrift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.777 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

livhemdrup

Hej

Min mor skal holde fødselsdag og jeg har lovet at lave kagen. Det  er i sig selv fint nok men men min onkel lider af gluten allergi og vil jo rigtig gerne ku lave en kage til ham også så er der nogen der har en ide til hvordan man laver en kage uden gluten ??? og er der egentlig det i fondant??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Hvis du googler kommer der mange hits...ellers har Rema1000 nogle gluntenfri kage og bolleblandinger

Anmeld

14. februar 2012

tithi

livhemdrup skriver:

Hej

Min mor skal holde fødselsdag og jeg har lovet at lave kagen. Det  er i sig selv fint nok men men min onkel lider af gluten allergi og vil jo rigtig gerne ku lave en kage til ham også så er der nogen der har en ide til hvordan man laver en kage uden gluten ??? og er der egentlig det i fondant??

Når det nu er første gang du skal bage glutenfrit, vil jeg råde dig til at bruge en kagemix, da glutenfrit bagværk nemt bliver tørt og smuldrer. Kagemixen fra rema1000, som en anden bruger foreslår, bryder jeg mig personligt ikke om. Jeg kan derimod varmt anbefale en chokolade-kagemix fra carefood, som kan købes i helsam - her

Jeg spiser selv glutenfrit

Held og lykke med det

Anmeld

14. februar 2012

tithi

Med hensyn til fondanten, ved jeg ikke hvorvidt det indeholder gluten, men hvis du kan skrive varedeklarationen til mig skal jeg nok fortælle dig om der er gluten i.

Anmeld

14. februar 2012

livhemdrup

Tusind tak for svar hvis undersøge det nærmere.

Anmeld

14. februar 2012

Ploffer

livhemdrup skriver:

Hej

Jeg har en opskrift på en lækker havregrynskage med marengs, hvis det har interesse :-)

Anmeld

14. februar 2012

livhemdrup

Ploffer skriver:

Jeg har en opskrift på en lækker havregrynskage med marengs, hvis det har interesse :-)

hvis det kan spises af en gluten allergiger så kom frisk med den..

Anmeld

14. februar 2012

Ploffer

livhemdrup skriver:

hvis det kan spises af en gluten allergiger så kom frisk med den..

Min mor har haft glutenallergi og det var den eneste kage hun spiste mens hun var allergisk :-) det gik heldigvis i sig selv efter et par år ;-) 2 minutter såSkal jeg gå ud og finde den

Anmeld

14. februar 2012

livhemdrup

Ploffer skriver:

Min mor har haft glutenallergi og det var den eneste kage hun spiste mens hun var allergisk :-) det gik heldigvis i sig selv efter et par år ;-) 2 minutter såSkal jeg gå ud og finde den

Dejligt tak.

Anmeld

15. februar 2012

tithi

livhemdrup skriver:

Dejligt tak.

Husk at købe havregryn der er lavet til glutenallergikere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.