Bøger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

EnGodMor

Hejsa..

Er der nogen som har nogen forslag til lidt gode bøger man kunne begynde og læse og stresse af til????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

ESV

engodmor skriver:

Hejsa..

Er der nogen som har nogen forslag til lidt gode bøger man kunne begynde og læse og stresse af til????

Det kommer sørme an på hvad du er til??

Anmeld

13. februar 2012

EnGodMor

ESV skriver:

Det kommer sørme an på hvad du er til??

Jeg er til alt  Bare de er gode... Jeg har ikke det fjerneste forstand på bøger

Anmeld

13. februar 2012

ESV

engodmor skriver:

Jeg er til alt  Bare de er gode... Jeg har ikke det fjerneste forstand på bøger

Jeg læser meget efter hvad humør jeg er i.. Men alle harrypotter bøgerne, hele serien om hulebjørnens klan og de fleste af Dan browns bøger har jeg læst gentagende gange og slapper rigtig godt af imens..

Anmeld

13. februar 2012

EnGodMor

ESV skriver:

Jeg læser meget efter hvad humør jeg er i.. Men alle harrypotter bøgerne, hele serien om hulebjørnens klan og de fleste af Dan browns bøger har jeg læst gentagende gange og slapper rigtig godt af imens..

Jeg må lige google og se...

Jeg sider vist for meget foran computeren, så ville sætte den væk og begynde at læse lidt i stedet for

Anmeld

13. februar 2012

Stumpen

engodmor skriver:

Hejsa..

Til at stresse af med ville jeg nok læse twillight-serien eller Jordens søjler af Ken Follett...

Er du til krimier er der Camilla Läckberg, Mari Jungstedt, Sara Blædel, Jussi Adler Olsen..

Anmeld

13. februar 2012

ESV

engodmor skriver:

Jeg må lige google og se...

Jeg sider vist for meget foran computeren, så ville sætte den væk og begynde at læse lidt i stedet for

Jeg ELSKER at læse men får ikke rigtig gjort det efter jeg er startet i skole. Eller jo det gør jeg men kun fag bøger nu og savner ofte at læse en bog fordi jeg har lyst.. I sommerferien er min plan at skulle læse twillight bøgerne. Nogle af dem læser jeg også på engelsk for at holde det ved lige.. 

Anmeld

14. februar 2012

EnGodMor

Stumpen skriver:

Til at stresse af med ville jeg nok læse twillight-serien eller Jordens søjler af Ken Follett...

Er du til krimier er der Camilla Läckberg, Mari Jungstedt, Sara Blædel, Jussi Adler Olsen..

Jeg aner ikke hvem nogen af dem er............

Men hvis du har en go lang bog du vil anbefale, så sig bare frem

Anmeld

14. februar 2012

EnGodMor

ESV skriver:

Jeg ELSKER at læse men får ikke rigtig gjort det efter jeg er startet i skole. Eller jo det gør jeg men kun fag bøger nu og savner ofte at læse en bog fordi jeg har lyst.. I sommerferien er min plan at skulle læse twillight bøgerne. Nogle af dem læser jeg også på engelsk for at holde det ved lige.. 

Jeg elsker os at læse, dog har jeg bare aldrig fundet en bog og falde til ro med...så det bliver altid de der dumme slader blade jeg sider og læser på netten men det er jo hurtigt læst

Anmeld

14. februar 2012

jydeinden

engodmor skriver:

Hejsa..

prøv at tjekke bogklubben der har folk lagt gode ideer ind :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.