Såååå stolt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

jv30

over min lille pige.. Ja, hun er jo efterhånden blevet 15 måneder, så helt lille er hun jo ikke.. Men for mig vil hun jo nok altid være min lille babypige 

Hun har i et par måneder gået rundt - men kun hvis man holder hende i hånden eller der er andet, hun kan støtte sig til. Hun gik selv 10 skridt for en måned siden, men dagen efter fik hun høj feber, og har siden virket lidt bange for at give slip, når hun går.

Men så her i eftermiddags, da jeg havde hentet hende i vuggestuen, legede vi i den ene stue - hun har sådan en baby-rollator, i ved, dem med musik og ting, som man kan skubbe foran sig.. Og lige pludselig slap hun, vendte sig om og gik MEGET målrettet hen til mig

Og gik så tilbage igen.. Og sådan blev det så ved i et par timer. Til sidst kunne hun gå, stoppe op, gå videre, vende sig om og gå tilbage igen - og hun var tydeligvis mindst lige så stolt som hendes mor - der sad med tårer i øjnene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

lilledittemor

jv30 skriver:

over min lille pige.. Ja, hun er jo efterhånden blevet 15 måneder, så helt lille er hun jo ikke.. Men for mig vil hun jo nok altid være min lille babypige 

Hun har i et par måneder gået rundt - men kun hvis man holder hende i hånden eller der er andet, hun kan støtte sig til. Hun gik selv 10 skridt for en måned siden, men dagen efter fik hun høj feber, og har siden virket lidt bange for at give slip, når hun går.

Men så her i eftermiddags, da jeg havde hentet hende i vuggestuen, legede vi i den ene stue - hun har sådan en baby-rollator, i ved, dem med musik og ting, som man kan skubbe foran sig.. Og lige pludselig slap hun, vendte sig om og gik MEGET målrettet hen til mig

Og gik så tilbage igen.. Og sådan blev det så ved i et par timer. Til sidst kunne hun gå, stoppe op, gå videre, vende sig om og gå tilbage igen - og hun var tydeligvis mindst lige så stolt som hendes mor - der sad med tårer i øjnene

awh hvor fantastisk

jeg kan godt forstå at du er meget stolt - det er da en flot præstation

Anmeld

13. februar 2012

morbibi

Hvor dejligt

Anmeld

13. februar 2012

Mor til Majbørn

nnåååååårh hvor FINT!!

Anmeld

14. februar 2012

Troldemommi

Hvor dejligt, jeg kan godt forstå du blev rørt, det må være fantastisk at se første gang sit barn går helt selv :-)

Anmeld

14. februar 2012

jv30

Ja, fik da helt tårer i øjnene igen, da jeg vist de små film, jeg havde optaget af hende, til kæresten Utroligt hvor meget (og hvor hurtigt) sådan nogle små størrelsser lærer nye ting - for bare sølle 15 måneder siden kunne hun jo ingenting - og nu har hun sin HELT egen mening om tingene 

Anmeld

14. februar 2012

Clisolka

Åååårh hvor godt! Det er jo en stor ting 

Her har Isabella på 15 ½ mrd også rendt rundt de sidste 4 mrd. og så en dag, så kom det! Hendes rollator har været en stor hjælp - og hun er lidt vovet, for nu er det "borgen" i vuggestuen hun går op og ned af 

Anmeld

14. februar 2012

Mother-love

Åhhh tillykke kan godt forstå du er en stolt mor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.