Ja nu er mig og Maja rykket over i denne kategori, jeg har ikke længere en baby, men en tumling, så fra idag af er vi med herinde.. 
1 år er fløjet forbi mig med 3000 km/t og jeg har ikke haft en chance for og følge med, hold da op hvor det er gået hurigt, men på trods af det var gået hurtigt så har det givet os SÅ meget, og mange uundværlige minder, og vi glæder os til alle de fremtidige minder der kommer.. 
Søndag d. 13 feb 2011 kl. 13.58 kom vores første fødte datter Maja Charlotte født, efter ca 48 timer med veer.. En helt igennem fantastisk dræmme fødsel uden smertestillende og i vand..
En lille nips på 2670g og 48cm.. 

Mandaf d. 13 feb 2012 kl. 13.58 fyldte vores prinsesse 1 år og gik fra og være baby til tumling og har givet os så meget..
En nu lidt større nips på 8000g og 70cm.. 

I lørdags fejrede vi hende for min svigerfamilie, idag for os og på lørdag for min familie, så hun bliver godt og grundigt forkælet..
Her er lige lidt billeder fra en nyfødt Maja og til nu fra hendes fødselsdag i lørdags.. Det sidste billed er et vi idag har fået taget hos fotograf.. 

-Malene&Maja
(undskyld billedspammet, men har tro mig jeg har begrænset mig
)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld