Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ved der er delte meninger omkring børn i Afrika og sådan, men alligevel synes jeg dette billeder beskriver sandheden helt rigtigt!
Så trist, men desværre sandt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nannafrederiksen skriver: Jeg ved der er delte meninger omkring børn i Afrika og sådan, men alligevel synes jeg dette billeder beskriver sandheden helt rigtigt! Så trist, men desværre sandt!
Altså jeg kan til dels give dig ret.: Men diskutionen omkring Afrika. Orker jeg ikke.. Ikke igen
Puha, bliver helt ked...
Det helt rigtig ..
Men det kan jo bare på ingen måde sammenlignes
AalborgPigen skriver: Altså jeg kan til dels give dig ret.: Men diskutionen omkring Afrika. Orker jeg ikke.. Ikke igen
Det var såmænd heller ikke for at starte diskussionen om Afrika op igen, men synes alligevel billedet har noget at sige
morethanperfect skriver: Det helt rigtig .. Men det kan jo bare på ingen måde sammenlignes
nannafrederiksen skriver: Det var såmænd heller ikke for at starte diskussionen om Afrika op igen, men synes alligevel billedet har noget at sige
Ja det er skræmmende ..
synes ikke det kan sammenlignes da det er to vildt forskellige ting..
personligt er jeg da meget mere kede af at folk dør af sult end at withey houston er død
Synes faktisk det var værre med "sorgen" og opmærksomheden dengang Steve Jobs døde..
M (: skriver: Synes faktisk det var værre med "sorgen" og opmærksomheden dengang Steve Jobs døde..
Den har jeg slet ikke set, men du har helt ret.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128