kærligheds citater

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg skal have lavet et citat på min underarm, og vil gerne have noget der er specielt, men jeg kan bare ikke finde på noget eller finde nogen gode, nogen steder.

Har i nogen ideer til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jeg skal have lavet et citat på min underarm, og vil gerne have noget der er specielt, men jeg kan bare ikke finde på noget eller finde nogen gode, nogen steder.

Har i nogen ideer til det?

Dansk eller engelsk? 

Anmeld

13. februar 2012

hekran

Love isn't love until you give it away!

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Dansk eller engelsk? 

gerne begge dele, er dog mest til engelsk men kender ikke særlig mange på dansk så er frisk på at læse mig til det

Anmeld

13. februar 2012

IngenKoPåIsen

JEG SYNES man får skrevet et citat, hvis man har et citat, der betyder noget for en- ikke fordi man sidder og leder efter det Det er kun noget jeg skriver, da jeg tror man ellers kan fortryde det, fordi det bare er noget "tilfældigt"  Men held og lykke med det uanset! 

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

Malunsesmutti skriver:

JEG SYNES man får skrevet et citat, hvis man har et citat, der betyder noget for en- ikke fordi man sidder og leder efter det Det er kun noget jeg skriver, da jeg tror man ellers kan fortryde det, fordi det bare er noget "tilfældigt"  Men held og lykke med det uanset! 

jeg får heller intet lavet før jeg ved om jeg vil have det overhovedet heldigvis for at man har et valg.
havde os et citat engang på engelsk men det er som sunket i jorden og kan ik huske den rigtig ærgligt

Anmeld

13. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Malunsesmutti skriver:

var lige ved at skrive det samme.

til ts: vent til du har noget der er specielt for DIG.

Anmeld

14. februar 2012

Becks

love is like a war, easy to start, difficult to stop, and never to forget

Without you, i'm nothing. With you i'm something. Together we are everything

To be loved, is to live forever in someone's heart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.