Barsel ovre... Og syg baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

Muhmi

Ja i dag skulle jeg jo så begynde igen efter endt barsel... Kommer ned på jobhuset kl. 12.30 (Skal jo starte blødt ud) Og får så at vide at jeg skal begynde på mandag kl. elleve... Hmm.. Ja i dag eller hvad? Nej nej, på mandag... Jamen hvad skal jeg så lave indtil da? Det bestemmer du selv....

Okay, havde faktisk regnet med at jeg skulle sådan rimlig hurtigt igang, men nej, man må da indrømme at jeg får en blød start på det hele...

On another note... Silas er da godt en syg lille stakkel... Æv altså... Der hænger bare snotguirlander over det hele herhjemme og han nægter bare at sove mere end end en halv til en hel time ad gangen..  Hvor lang tid må de have feber, hvor panodilen ikke hjælper? Nogle der ved det? Må indrømme at jeg er super glad for at jeg selv må bestemme hvad jeg vil lave de næste dage, for jeg vil da rigtig gerne være herhjemme og passe og pleje min lille skat... Øj hvor får man dog utroligt ondt af dem, når de kigger på én med de der blanke, trætte øjne og så der sidder ellevetaller under næsen på dem...

Blot en lille opdatering mere herfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Pige2009

God bedring med ham Håber han er rask til du skal starte...

Anmeld

13. februar 2012

Muhmi

Baagøe skriver:

God bedring med ham Håber han er rask til du skal starte...

Tak skal du have  Ja det håber jeg også

Anmeld

16. februar 2012

Pige2009

Muhmi skriver:

Tak skal du have  Ja det håber jeg også

Velbekomme

Anmeld

16. februar 2012

Nessie

Dejligt med en blød opstart, men skidt med en syg dreng.

God bedring med ham, håber han hurtigt bliver frisk igen

Anmeld

16. februar 2012

Muhmi

Nessie skriver:

Dejligt med en blød opstart, men skidt med en syg dreng.

God bedring med ham, håber han hurtigt bliver frisk igen

Ja for søren... Men havde nu liiidt håbet på at jeg faktisk skulle ud iblandt andre mennesker... Hehe.. Men det begynder så i næste uge... Men det er da dejligt at få en ekstra uge "barsel" forærrende..

Jamen han er heldigvis begyndt at blive lidt bedre tilpas nu... Han sover nogenlunde igen om natten og er frisk til leg om dagen... Så det er jo bare super... Var også begyndt at blive lidt træt må jeg indrømme

Anmeld

16. februar 2012

twinboys

God bedring til ham... og håber at han snart er frisk igen...

Anmeld

16. februar 2012

twinboys

God bedring til ham... og håber at han snart er frisk igen...

Anmeld

16. februar 2012

Clisolka

Muhmi skriver:

Ja i dag skulle jeg jo så begynde igen efter endt barsel... Kommer ned på jobhuset kl. 12.30 (Skal jo starte blødt ud) Og får så at vide at jeg skal begynde på mandag kl. elleve... Hmm.. Ja i dag eller hvad? Nej nej, på mandag... Jamen hvad skal jeg så lave indtil da? Det bestemmer du selv....

Okay, havde faktisk regnet med at jeg skulle sådan rimlig hurtigt igang, men nej, man må da indrømme at jeg får en blød start på det hele...

On another note... Silas er da godt en syg lille stakkel... Æv altså... Der hænger bare snotguirlander over det hele herhjemme og han nægter bare at sove mere end end en halv til en hel time ad gangen..  Hvor lang tid må de have feber, hvor panodilen ikke hjælper? Nogle der ved det? Må indrømme at jeg er super glad for at jeg selv må bestemme hvad jeg vil lave de næste dage, for jeg vil da rigtig gerne være herhjemme og passe og pleje min lille skat... Øj hvor får man dog utroligt ondt af dem, når de kigger på én med de der blanke, trætte øjne og så der sidder ellevetaller under næsen på dem...

Blot en lille opdatering mere herfra..

Øv, ikke mere sydom - god bedring med ham 

Her har Isabella også været en del syg, men det er meget normalt ved vuggestuestart *suk* Hvis ikke det er hende der er syg, så er det hendes moder - jeg vil have noget forår, vil jeg! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.