Lige et jubleindlæg.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

twinny

Hej Tøser....

Det var mening min mormor skulle passe drengene her om en måned, når vi starter i skole. Så derfor har vi ikk skrevet os op til inst. plads.

Men men men så ringer min mormor i jan og siger, hun skal have ny hofte til april...  Og kan derfor ikk passe drengene alligevel....

Så jeg skriver mig hurtigt op, men SP sagde der godt kunne gå et år og det var ikk sikkert drengene fik plads samtidig... SÅ jeg har bare vendt og drejet mig hver aften siden hun ringede... Anede ikk hvad jeg skulle gøre....

IDAG kommer der så et brev.. Begge drenge har fået dagplejeplads 1.4...  Jeg er overlykkelig...  Jeg snakkede med hende der havde behandlet vores sag og da jeg havde skrevet vi skulle starte i skole... havde hun behandlet vores sag hurtigt...

Så drengene starter d. 1.4...

Så nu kan jeg sove om aften igen...  juhuuuu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt! Vh stine

Anmeld

13. februar 2012

twinny

StineW79 skriver:

Dejligt! Vh stine

jaaah...

Anmeld

13. februar 2012

jeanne-skat

ej hvor godt

Anmeld

13. februar 2012

Ayasmor

Ej hvor er det bare super fedt.. Tillykke med pladsen, og den kommende nattesøvn

Anmeld

13. februar 2012

Camilla..

twinny skriver:

Hej Tøser....

Det var mening min mormor skulle passe drengene her om en måned, når vi starter i skole. Så derfor har vi ikk skrevet os op til inst. plads.

Men men men så ringer min mormor i jan og siger, hun skal have ny hofte til april...  Og kan derfor ikk passe drengene alligevel....

Så jeg skriver mig hurtigt op, men SP sagde der godt kunne gå et år og det var ikk sikkert drengene fik plads samtidig... SÅ jeg har bare vendt og drejet mig hver aften siden hun ringede... Anede ikk hvad jeg skulle gøre....

IDAG kommer der så et brev.. Begge drenge har fået dagplejeplads 1.4...  Jeg er overlykkelig...  Jeg snakkede med hende der havde behandlet vores sag og da jeg havde skrevet vi skulle starte i skole... havde hun behandlet vores sag hurtigt...

Så drengene starter d. 1.4...

Så nu kan jeg sove om aften igen...  juhuuuu

hvor dejligt tillykke med pladsen..

Anmeld

13. februar 2012

twinny

Mange tak...  Jaah glæder mig så meget til at få mere end 3-4 timer i træk..

Anmeld

13. februar 2012

K&S

Arj, hvor skønt for jer....! TILLYKKE

Anmeld

13. februar 2012

lycly

Årh hvor godt !

Anmeld

13. februar 2012

twinny

Mange tak.. tøser...

Det er skønt de gik så hurtigt... Nu sover mor bedre i aften...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.