Baby med feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

A&F

Godaften de damer.  Min pige på 7 måneder har feber . Hun er meget pylret og træt. Hun kan godt fremkalde små smil, men vil ikke lege eller lave noget. Det startede igår formiddages og forsvandt om natten. I morges da vi stod op, var hun dog ikke så legeglad og livlig som hun ellers plejer at være. Her til middag har hun igen fået feber. Hun har en kortærmet body på med strømpebukser. Hun har endnu ikke fået tænder. Hun har ikke ville spise så meget i dag, hun vil hellere ammes, og drikke vand. Skal jeg ringe til lægevagten?? Er lidt i tvivl??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

L&V

A&F skriver:

Godaften de damer.  Min pige på 7 måneder har feber . Hun er meget pylret og træt. Hun kan godt fremkalde små smil, men vil ikke lege eller lave noget. Det startede igår formiddages og forsvandt om natten. I morges da vi stod op, var hun dog ikke så legeglad og livlig som hun ellers plejer at være. Her til middag har hun igen fået feber. Hun har en kortærmet body på med strømpebukser. Hun har endnu ikke fået tænder. Hun har ikke ville spise så meget i dag, hun vil hellere ammes, og drikke vand. Skal jeg ringe til lægevagten?? Er lidt i tvivl??

Det ville jeg gøre, det kan jo være 3 dags feber eller en snue måske.. Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt God bedring til din lille mus.

Og væske og amning lyder som en rigtig god ide

Anmeld

13. februar 2012

LR85

Jeg ville ikke ringe, de vil højest sandsynligt fortælle at det du gør er rigtigt.

Det er desværre sygdomstid hos de fleste børn.

Sørg for a amme hende så meget du kan, afklæd hende ved høj feber og ellers en masse kærlighed og varme.

Ring hvis hun kommer over 40,5 i feber eller du synes hun er svær a få kontakt til eller hun bliver fjern

Anmeld

13. februar 2012

A&F

Feberen er på 39,2. Lille pus. Venter lidt med at kontakte lægevagten. Tak for jeres svar

Anmeld

13. februar 2012

Lone Jakobsen

louiseandersen85 skriver:

Jeg ville ikke ringe, de vil højest sandsynligt fortælle at det du gør er rigtigt.

Det er desværre sygdomstid hos de fleste børn.

Sørg for a amme hende så meget du kan, afklæd hende ved høj feber og ellers en masse kærlighed og varme.

Ring hvis hun kommer over 40,5 i feber eller du synes hun er svær a få kontakt til eller hun bliver fjern

er helt enig.

og så rigtig god bedring til din lille datter.

Anmeld

13. februar 2012

Fatme

Hej smukke Salamta til den lille .. Det kan være hun er ved at få tænder, nogle børn oplever det samme, når tænderne på vej ..

Anmeld

13. februar 2012

Malthes mor

Jeg ville helt klart ringe til lægevagten. Hellere en gang for meget end en gang for lidt.

Anmeld

13. februar 2012

B&J

det lyder som vores dreng når han har haft 3dagsfeberen det har han haft 2 gange inden han kommer i seng får han en stik pille at sove på efter de 3 dage har han fået røde knopper... og ja så er han super frisk igen... og så længe hun drikker og når du siger du ammer stadig jamen så vil jeg ikke ringe til nogle vagtlæge

Anmeld

13. februar 2012

A&F

Lone Jakobsen skriver:

er helt enig.

og så rigtig god bedring til din lille datter.

Tak

Anmeld

13. februar 2012

A&F

Fatme skriver:

Hej smukke Salamta til den lille .. Det kan være hun er ved at få tænder, nogle børn oplever det samme, når tænderne på vej ..

Tak søde. Jaah nu må vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.