pædagog uddannelsen - 2. praktik - læringsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.940 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

samantha1986

Jeg er ved at skrive mine læringsmål til 2. praktik. og har fået rettet det læren har sagt jeg skulle. Men hun beder om at der kommer til at stå noget med organisering. Altså f.eks at jeg vil undersøge praktikstedets organisering, ledelse eller lovgivning og reflektere over hvad dette har af betydning i hverdagen.

og så skal jeg bruge didaktiske model SMTTE til min aktivitet.

Men Jeg er ikke lige klar over hvordan jeg skal få skrevet disse to ting ind i mine læringsmål.

Er der nogen der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
samantha1986 skriver:

Jeg er ved at skrive mine læringsmål til 2. praktik. og har fået rettet det læren har sagt jeg skulle. Men hun beder om at der kommer til at stå noget med organisering. Altså f.eks at jeg vil undersøge praktikstedets organisering, ledelse eller lovgivning og reflektere over hvad dette har af betydning i hverdagen.

og så skal jeg bruge didaktiske model SMTTE til min aktivitet.

Men Jeg er ikke lige klar over hvordan jeg skal få skrevet disse to ting ind i mine læringsmål.

Er der nogen der kan hjælpe?

hvordan lyder dine læringsmål. svært at besvare når man mangler resten

Anmeld

14. februar 2012

aarhusmor

Du kunne vel undersøge om ledelsen får sine mål igennem. Der ville smittemodellem være oplagt.

Hvem videreformidler det tiltag ledelsen har sagt skal føres igennem og hvordan bliver det ført igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.