Fastelavn i Aalborg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

MilleWachs

HJÆÆÆLP! Jeg kunne rigtig godt tænke mig at tage min datter på 2 år med til fastelavnsfest i den kommende weekend, men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde nogen her i Aalborg ud over tøndeslagning i Bilka og Friis . Er der nogen der ved noget om hvor der bliver holdt noget? Har hørt noget om at der muligvis er noget i Skalborghallen, men kan absolut intet info finde om det. Det skal være enten på lørdag eller søndag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Michael healer

MilleWachs skriver:

HJÆÆÆLP! Jeg kunne rigtig godt tænke mig at tage min datter på 2 år med til fastelavnsfest i den kommende weekend, men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde nogen her i Aalborg ud over tøndeslagning i Bilka og Friis . Er der nogen der ved noget om hvor der bliver holdt noget? Har hørt noget om at der muligvis er noget i Skalborghallen, men kan absolut intet info finde om det. Det skal være enten på lørdag eller søndag.

hvad er der i vejen med de 2 du nævner ?

der er også i zoo, men det jo udenfor, se her

http://www.aalborgzoo.dk/aktiviteter-(1)/19-02-201 2/fastelavn-slaa-dyrene-af-toenden-i-zoo.aspx

og så der kirke fastelavner f.eks her

http://noerresundbynyt.dk/nyhed/Fastelavn-i-kirken /Nordjyske/277/4045940.aspx

Anmeld

14. februar 2012

MilleWachs

Vi kan ikke på de tidspunkter det bliver holdt i Friis og Bilka. Ved godt der også er i zoo, men det er lige lidt for dyrt i entré, og kirkr fastelavn er ikke lige mig. Men ellers tak for forslagene MIchael Healer

Anmeld

14. februar 2012

MilleWachs

Vi kan ikke på de tidspunkter det bliver holdt i Friis og Bilka. Ved godt der også er i zoo, men det er lige lidt for dyrt i entré, og kirkr fastelavn er ikke lige mig. Men ellers tak for forslagene MIchael Healer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.