Hjemmelavet grød med mme?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

HeidiØ

Jeg skal bare lige høre: når man laver grød, f.eks. majsgrød, så står der der skal mme eller brystmælk i - jeg bruger mme.. må jeg fryse det ned? Ellers skal jeg bare fryse grøden ned, og så røre mme i når det er tøet op? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

132319

HeidiØ skriver:

Jeg skal bare lige høre: når man laver grød, f.eks. majsgrød, så står der der skal mme eller brystmælk i - jeg bruger mme.. må jeg fryse det ned? Ellers skal jeg bare fryse grøden ned, og så røre mme i når det er tøet op? ..

Jeg lavede grød til tre dage af gangen, da det kan holde sig i køleskabet og så blandede jeg mme pulver i, når jeg havde opvarmet det

Anmeld

13. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
HeidiØ skriver:

det kan sagtens holde sig 3 dage i køleskabet selvom der er mme i.

Ifølge min sp skal man tænke lidt ligesom man ville gøre til sig selv:

hvis du fx laver risengrød til dig selv så vil du også kunne opbevare det i køleskabet i max 3 dage. Man kan fryse ned - men hvor lækkert ville konsistensen samt smagen blive af det?

håber du kan bruge mit svar til noget

Anmeld

13. februar 2012

Rebecca55

Jeg kom altid mme i til sidst når det var opvarmet og frøs det ikke ned med mme i... Sp og vores læge har hele tiden været meget obs på at der hurtigt kommer bakterier i mme. Så vores får frisk mælk, vi laver aller højest flasker om aftenen klar til natten. Det er bare hvad vi har fået af vide...

Anmeld

13. februar 2012

HeidiØ

Tak for svar alle 3!! Måske man bare sku lave til 3 dage ad gangen så.. og ikke fryse mme ned .. perfekt! Jeg prøver mig frem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.