Jeg er min mand utro...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.008 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

Anonym trådstarter

...eller det føler jeg i hvert fald, at jeg er! 

Sagen er den, at jeg for nogle år tilbage var kærester med en sød ung mand. Vi var sammen i to års tid, og havde det rigtig godt sammen... Dog begyndte vores forhold at blive træls, og vi indså begge, at vi havde bedst af, at gå fra hinanden. Efter bruddet snakkede vi ikke sammen, og har stadig ikke den dag i dag gjort det.. 
Jeg mødte en anden mand efter et halvt års tid, som jeg blev uplanlagt gravid med, men vi valgte at beholde barnet . Vi blev efterfølgende gift, og har det rigtig godt sammen.. 

Nu er sagen bare den, at jeg er begyndt at få nogle mærkelige drømme.. Drømme hvori min ekskæreste dukker op. I drømmene fliter vi, vi danner par, vi har sex, vi kysser, kort sagt, så gør vi det, som man ikke bør gøre, når man har en anden partner - vi er altså vores nuværende partner utro i mine drømme ..  

Jeg har det så dårligt med mig selv, når jeg vågner. Tankerne flyver rundt i hovedet på mig, og jeg kan ikke lade være med at have skyldfølelse.. Nogen gange kan jeg slet ikke klare tanken om, at skulle kysse min mand, fordi jeg føler mig så 'ulækker', fordi jeg har været ham 'utro'.
Jeg har før haft de drømme om min ekskæreste, men det gik (heldigvis) over. Nu er de bare vendt tilbage. Det ville være ok, hvis det bare var en enkelt nat, men nænej, det er næsten hver nat! 

Er der andre der har været ude for noget ligende, og er der slet ikke noget, som man kan gøre, for at slippe af med de drømme ? Hvad kan skyldes, at jeg bliver ved med at drømme om ham?! Åh hjælp.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

VNB

man kan da ikke gøre for hvad man drømmer så jeg synes bestemt ikke at du skal have dårlig samvittighed!

du vågner jo op og har det dårligt med det - ergo er det jo nok ikke noget der nogensinde ville ske i virkeligheden.

jeg har da også før vågnet fra en drøm som omhandlede andre end min kæreste, og jeg blev også vildt ked og måtte grædende "gå til bekendelse" til min kæreste. men han sagde akkurat det samme som jeg skriver til dig: at man ikke selv kan styre hvad man drømmer! han havde også selv oplevet det. 

Der sker for alle... det er jeg sikker på! måske oftere for nogle end andre - men det sker! 

tit drømmer vi jo om vores største frygter. ligesom når man drømmer at ens barn er kommet noget til osv  

så op med humøret og GLÆD dig over at det kun var en uskyldig drøm

Anmeld

13. februar 2012

morbibi

Må være en grim følelse .
Men var jeg dig, ville jeg opsøge ex'en og se ham i øjnene, for min erfaring med andre incl mig selv, så har man slet ingen følelser for ex'en og drømmen eller tankerne går i sig selv

Anmeld

13. februar 2012

lio

Har været der, og tænkte om at opsøge vedkommende kunne hjælpe... Nej slet ikke.. modsat effekt, Jeg fortalte ærligt om det til kæresten og fremover gik det stille og roligt i sig selv.

Forstår godt din følelse om utroskab og det er så ubehageligt, men drømme er rent luft, lad det være ved det.

Håber du også får det bedre og bliver fri for drømmende.

Anmeld

13. februar 2012

Lunae

Anonym skriver:

...eller det føler jeg i hvert fald, at jeg er! 

Sagen er den, at jeg for nogle år tilbage var kærester med en sød ung mand. Vi var sammen i to års tid, og havde det rigtig godt sammen... Dog begyndte vores forhold at blive træls, og vi indså begge, at vi havde bedst af, at gå fra hinanden. Efter bruddet snakkede vi ikke sammen, og har stadig ikke den dag i dag gjort det.. 
Jeg mødte en anden mand efter et halvt års tid, som jeg blev uplanlagt gravid med, men vi valgte at beholde barnet . Vi blev efterfølgende gift, og har det rigtig godt sammen.. 

Nu er sagen bare den, at jeg er begyndt at få nogle mærkelige drømme.. Drømme hvori min ekskæreste dukker op. I drømmene fliter vi, vi danner par, vi har sex, vi kysser, kort sagt, så gør vi det, som man ikke bør gøre, når man har en anden partner - vi er altså vores nuværende partner utro i mine drømme ..  

Jeg har det så dårligt med mig selv, når jeg vågner. Tankerne flyver rundt i hovedet på mig, og jeg kan ikke lade være med at have skyldfølelse.. Nogen gange kan jeg slet ikke klare tanken om, at skulle kysse min mand, fordi jeg føler mig så 'ulækker', fordi jeg har været ham 'utro'.
Jeg har før haft de drømme om min ekskæreste, men det gik (heldigvis) over. Nu er de bare vendt tilbage. Det ville være ok, hvis det bare var en enkelt nat, men nænej, det er næsten hver nat! 

Er der andre der har været ude for noget ligende, og er der slet ikke noget, som man kan gøre, for at slippe af med de drømme ? Hvad kan skyldes, at jeg bliver ved med at drømme om ham?! Åh hjælp.. 

Jeg har selv haft det sådan. Min ekskæreste spøgte også i mine drømme og det påvirkede også min vågentid, fordi jeg var bange for at det betød noget. Jeg opsøgte eksen, hvilket var et farligt træk. Jeg havde talt med kæresten om det, men alle følelserne kom op i mig igen. Det endte med at jeg måtte tage et valg og komme videre. Jeg lagde eksen på hylden og idag drømmer jeg ikke om ham mere. Jeg tror mine drømme skyldtes min usikkerhed og et uafsluttet kapitel i mit liv.

Jeg kan stadig godt drømme om sex med en anden fyr. Det er altid den samme og jeg kommer nok aldrig af med den. Men det er nu også ok, for det er Jannik fra Nik og Jay. Ret freaky, men lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.