...eller det føler jeg i hvert fald, at jeg er! 
Sagen er den, at jeg for nogle år tilbage var kærester med en sød ung mand. Vi var sammen i to års tid, og havde det rigtig godt sammen... Dog begyndte vores forhold at blive træls, og vi indså begge, at vi havde bedst af, at gå fra hinanden. Efter bruddet snakkede vi ikke sammen, og har stadig ikke den dag i dag gjort det..
Jeg mødte en anden mand efter et halvt års tid, som jeg blev uplanlagt gravid med, men vi valgte at beholde barnet
. Vi blev efterfølgende gift, og har det rigtig godt sammen..
Nu er sagen bare den, at jeg er begyndt at få nogle mærkelige drømme.. Drømme hvori min ekskæreste dukker op. I drømmene fliter vi, vi danner par, vi har sex, vi kysser, kort sagt, så gør vi det, som man ikke bør gøre, når man har en anden partner - vi er altså vores nuværende partner utro i mine drømme
..
Jeg har det så dårligt med mig selv, når jeg vågner. Tankerne flyver rundt i hovedet på mig, og jeg kan ikke lade være med at have skyldfølelse.. Nogen gange kan jeg slet ikke klare tanken om, at skulle kysse min mand, fordi jeg føler mig så 'ulækker', fordi jeg har været ham 'utro'.
Jeg har før haft de drømme om min ekskæreste, men det gik (heldigvis) over. Nu er de bare vendt tilbage. Det ville være ok, hvis det bare var en enkelt nat, men nænej, det er næsten hver nat!
Er der andre der har været ude for noget ligende, og er der slet ikke noget, som man kan gøre, for at slippe af med de drømme
? Hvad kan skyldes, at jeg bliver ved med at drømme om ham?! Åh hjælp..
Anmeld