Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle.
Ja overskriften siger sig selv
Vi køber en ny Brio Sport barnevogn og har haft en før, men regnslaget er ikke noget at råbe hurra for når det regner meget. Hvilke har I gode erfaringer med og kan de passe til flere forskellige barnevogne??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nu er jeg ikke god til navne, men det jeg har bedst erfaring med, er dem hvor der er færrest muligt syninger og lynlåse.
et helt alm. med elastik i kanten synes jeg faktisk holder vognen og dermed børnene mest tørre.
Lone Jakobsen skriver: nu er jeg ikke god til navne, men det jeg har bedst erfaring med, er dem hvor der er færrest muligt syninger og lynlåse. et helt alm. med elastik i kanten synes jeg faktisk holder vognen og dermed børnene mest tørre.
He he ja det er nok et mærke jeg leder efter. Vi havde bare det der fulgte med barnevognen. Ellers må vi prøve os frem
Barbamama skriver: Hej alle. Ja overskriften siger sig selv Vi køber en ny Brio Sport barnevogn og har haft en før, men regnslaget er ikke noget at råbe hurra for når det regner meget. Hvilke har I gode erfaringer med og kan de passe til flere forskellige barnevogne??
Hej med dig.
Vi har også haft en Brio Sport hvor vi bruge regnslag fra Tullsa Vi har godt tilfredse med regnslaget, men ikke vognen
Barbamama skriver: He he ja det er nok et mærke jeg leder efter. Vi havde bare det der fulgte med barnevognen. Ellers må vi prøve os frem
jeg har lige checket og kan se at det er et tullsa regnslag jeg havde til Rasmus
(har det faktisk til salg lige nu hvis du mangler)
FrkLarsen skriver: Hej med dig. Vi har også haft en Brio Sport hvor vi bruge regnslag fra Tullsa Vi har godt tilfredse med regnslaget, men ikke vognen
Tullsa. Jamen den må jeg lige huske!
Jeg har været rigtig glad for den og vi har brugt den MEGET så den holder kun til et barn. Hvorfor har I været utilfredse med den?
Lone Jakobsen skriver: jeg har lige checket og kan se at det er et tullsa regnslag jeg havde til Rasmus (har det faktisk til salg lige nu hvis du mangler)
He he sødt af dig, men jeg vil gerne have et helt nyt
Småfolk, det kan godt være det er lidt voldsomt med alle æblerne, med det er genialt! Det er lavet i sådan noget regntøjsstof, så der kommer ikke en dråbe igennem! Og jo baby kan godt trække vejret der er jo et luft hul i
Odders !
Det er dyrt , men det var det 3. vi prøvede og det holdt altså tørt ! Der er også stor forskel i kvaliteten ..
Jeg var i Tivoli i regnvejr med min mg .. Vi havde 5 forskellige regnslag med og mit var det eneste som holdt tørt
I hvert fald ikke det alm. med net fra babysam, det har jeg måtte bytte 3 gange fordi det holdte op med at være vandtæt.
Nu har jeg Odder's og det er fantastisk, især fordi der stadig er fluenet i....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128