Røde vinter læber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.061 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina på snart 3 år har fået nogen rigtig kedelige røde vinter læber. Hun får slikket sig om munden, så hun er også rød rundt om og nogen gange har hun sår på læberne.

Er der nogen som sidder inde med et godt råd udover, at smører med en god creme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Julemusen

I børnehaven bruger de den der gule metalbøtte med læbepomade i. Mener den hedder kløvervaseline. På med det inden hun skal ud og igen når hun kommer ind 

Anmeld

13. februar 2012

MoarHvidovre

Kitty-Katten skriver:

I børnehaven bruger de den der gule metalbøtte med læbepomade i. Mener den hedder kløvervaseline. På med det inden hun skal ud og igen når hun kommer ind 

Super. Tak. Den må jeg købe og se om det hjælper.

Hun går stadigvæk i vs, men sover ikke til middag mere. Hun er ude to gange om dagen, hvor de andre "kun" er ude en gang. Så de får en ekstra omgang kulde i disse dage.

Anmeld

13. februar 2012

Mor010711

Du må ikke smøre hende med produkter med vand i. Det fryser ude i frosten. Men vaseline er super effektivt og uden vand 

Anmeld

13. februar 2012

MoarHvidovre

Mor010711 skriver:

Du må ikke smøre hende med produkter med vand i. Det fryser ude i frosten. Men vaseline er super effektivt og uden vand 

Jeg har kun brugt creme uden vand til hende, men har slet ikke tænkt på vaseline. Jeg har sagt til hende, at hun ikke må slikke sig om læberne, men det glemmer hun.

Tak for tippet

Anmeld

13. februar 2012

Mor010711

MoarHvidovre skriver:

Jeg har kun brugt creme uden vand til hende, men har slet ikke tænkt på vaseline. Jeg har sagt til hende, at hun ikke må slikke sig om læberne, men det glemmer hun.

Tak for tippet

Det er ogsån svært hvis de i forvejen er tørre og sprukne. For lige i øjeblikket man gør det, føles det rart. 

Men selv tak. Smid et ordentligt lag på når du putter hende, så det får lov at trænge rigtigt ind 

Anmeld

13. februar 2012

babymus77

Elisabeth Arden eight er super go, dog lidt dyrere!!! Men så fantastisk!!

Anmeld

13. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Vaseline! Det bruger jeg selv. Dog putter jeg det på til om natten, et godt tykt lag. Og så er mine læber dejlige næste morgen  Så putter jeg lidt på i løbet af dagen (når jeg husker det)

Anmeld

18. februar 2012

MomseJulia

Var på apotektet eller Matas kan ikke huske, fordi mine egen læber selv bliver sådan. 

Jeg fik afvide jeg skulle købe en læbebalsam til dagen også smøre et godt lag Elisabeth Arden 8 hours på. Måske du kan give hende læbebalsam på hjemme, også spørger vg om du vil give hende den anden på ud, også smør alt rundt om munden om natten! Bruger det også til rødnæse..

Anmeld

18. februar 2012

Becks

Jeg vil også anbefale Elzibeth Arden´s Eight hour creme! Den er super god.. Min veninde bruger den også til hendes datter på 2½ år..

Jeg selv bruger den til "vinter" næse (Hvor næseborene flækker) Tørre læber, tørre hænder osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.