Et glædeligt indlæg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

HeidiW86

Hej piger.

Jeg må bare lige frem med det positive her, det kører bare lige pt i mit liv... 

Jeg er nu i uge 22+6 og har ikke kastet rigtigt op siden uge 20, ikke noget jeg ikke har kunne holde ud!  Kastede ellers op fra uge 7 til uge 20  

Om 14 dage tager jeg 2 uger til Egypten med min skønne mand og svigerfamilien, d15/4 altså 2 mdr inden termin får vi en ny lejlighed som er dobbelt så stor som den vi har!! 

Efter barsel har kæresten og jeg i fællesskab besluttet at jeg starter PAU så vi begge ikke arbejder i butik, og lille pigen sparker bare hver eneste dag inde i mavsen! 

Udover det er min kæreste bare den største støtte i verden, i de svære perioder er han der bare 100%og i de gode perioder har vi det helt fantastisk, vi havde 8 års dag i onsdags!! 

Ja bare et glædeligt indlæg fra mig!! Rigtig god dag til jer alle.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

HeidiW86

13. februar 2012

Mor til Majbørn

HeidiW86 skriver:

Hej piger.

Jeg er nu i uge 22+6 og har ikke kastet rigtigt op siden uge 20, ikke noget jeg ikke har kunne holde ud!  Kastede ellers op fra uge 7 til uge 20  

Om 14 dage tager jeg 2 uger til Egypten med min skønne mand og svigerfamilien, d15/4 altså 2 mdr inden termin får vi en ny lejlighed som er dobbelt så stor som den vi har!! 

Efter barsel har kæresten og jeg i fællesskab besluttet at jeg starter PAU så vi begge ikke arbejder i butik, og lille pigen sparker bare hver eneste dag inde i mavsen! 

Udover det er min kæreste bare den største støtte i verden, i de svære perioder er han der bare 100%og i de gode perioder har vi det helt fantastisk, vi havde 8 års dag i onsdags!! 

Iiiiih hvor er det dejligt at hore!!

Saa kan du rigtigt nyde din graviditet

Anmeld

13. februar 2012

HeidiW86

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Iiiiih hvor er det dejligt at hore!!

Saa kan du rigtigt nyde din graviditet

Ja det er bare fantastisk når tingene nogle gange passer sammen!! 

Anmeld

13. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Super dejligt og det er da bare med, at nyde det 

Anmeld

13. februar 2012

HeidiW86

MoarHvidovre skriver:

Super dejligt og det er da bare med, at nyde det 

Tak tak ja gør jeg ihvertfald også 

Anmeld

15. februar 2012

gonefishing

HeidiW86 skriver:

Hej piger.

8år!!! jamen så gamle er i da ikke hæhæhæ

Jeg er slet ikke misundelige.... (jeg kan da godt være i din kuffert ikke?)

Fedt at du har fået det bedre! håber I får den fedeste tur til Egypten.. og husk nu at passe på hajerne....

hov og husk lige også en souvinire!

Anmeld

15. februar 2012

Aagaard

Hvor lyder det altså bare helt fantastisk dejligt!

Anmeld

15. februar 2012

HeidiW86

Flodkilling skriver:

8år!!! jamen så gamle er i da ikke hæhæhæ

Jeg er slet ikke misundelige.... (jeg kan da godt være i din kuffert ikke?)

Fedt at du har fået det bedre! håber I får den fedeste tur til Egypten.. og husk nu at passe på hajerne....

hov og husk lige også en souvinire!

Nej vi mødtes i en tidlig alder og tog det helt stille og roligt... Men det skulle bare være os.. 

Haha hvis du vidste hvor mange jeg efterhånden skal have med !! 

Tak tak vi glæder os helt vildt og skal nok passe på hajerne!! 

Anmeld

15. februar 2012

HeidiW86

Aagaard skriver:

Hvor lyder det altså bare helt fantastisk dejligt!

Mange tak !! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.