Vinterferie uden Far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

Anonym trådstarter

Guldklumpen og jeg har vinterferie i denne uge lige mange af jer andre har, men Min kære mand går på arbejde i denne uge os, ellers kommer vi til at mangle en indkomst. 

men sagen  er så den, har i nogle forslag til hvad lillemanden og mig kan lave uden det koster for mange penge. osv . og uden at vi skal R*V kede os ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Sommersko

Manden min er også på arbejde hele, så jeg er alene med A på 2 år og S på 9 mdr.
Her har jeg fået arrangeret pasning for A imorgen - hyggedag hos mormor

Ellers skal vi ud på en masse gåture. Jeg har købt færdiglavet pølsehornsdej, og så skal vi bage pølsehorn. Min datter er alt for utålmodig til at vente på at en alm dej bliver færdighævet, så det blev lige til denne løsning. Vi har lige danset rundt i hele huset til Kaj og Andrea.

Glæder mig til at se andre gode forslag og ideer

Anmeld

13. februar 2012

Mor til Majbørn

De lokale bibliotekter har ofte nogle ret gode vinterferie-tilbud som er ganske gratis

Anmeld

13. februar 2012

Heidimed lea

hvor gammel er din dreng??   vil også sige på bibliotekerne.  ellers kreative ting bage fastelavnsboller, svømmehal, køre en tur i skoven, hygge med veninder med børn, lave en hule finde et billigt legeland. 

prøv og surf på din by kommune under vinterferie aktiviteter.

jeg er også alene hjemme med 3 børn denne ferie. men vi skal nok få tiden til at gå.

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

Heidimed lea skriver:

hvor gammel er din dreng??   vil også sige på bibliotekerne.  ellers kreative ting bage fastelavnsboller, svømmehal, køre en tur i skoven, hygge med veninder med børn, lave en hule finde et billigt legeland. 

prøv og surf på din by kommune under vinterferie aktiviteter.

jeg er også alene hjemme med 3 børn denne ferie. men vi skal nok få tiden til at gå.

min søn er 5 år og indtil videre har jeg arrengeret at vi skal bage Muffins idag, og fastalavsboller en anden dag og pandekager en 3 dag hehe, og så skal vi en tur i svømmehallen. selvfølgelig også på legepladser osv mn skønt at få ideer , hvad dker der på bibloteket da ? 

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

A.S. skriver:

Manden min er også på arbejde hele, så jeg er alene med A på 2 år og S på 9 mdr.
Her har jeg fået arrangeret pasning for A imorgen - hyggedag hos mormor

Ellers skal vi ud på en masse gåture. Jeg har købt færdiglavet pølsehornsdej, og så skal vi bage pølsehorn. Min datter er alt for utålmodig til at vente på at en alm dej bliver færdighævet, så det blev lige til denne løsning. Vi har lige danset rundt i hele huset til Kaj og Andrea.

Glæder mig til at se andre gode forslag og ideer

lyder super hyggeligt. ja indtil videre skal vi os bage en masse, en tur i svømmehallen, ( der skal far dog med ) blir dejligt.. mn dejligt med ideer hva er det der sker på bibloteket ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.