Haft MA og ÆL.. - hvornår tror i jeg kan forvente mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

Anonym trådstarter

Hejsa piger

Har brug for lidt hjælp til at finde ud af, hvornår jeg kan forvente mens efter en MA.. ?

Jeg fik stikpiller d. 17.1 og blødte en del. D. 23.1 tror jeg fosterklumpen røg ud. Hold derefter op med at bløde.

Var til sidste scanning d. 30.1 hvor alt var ude og de ku oveni købet se, at ÆL var på vej

Hvornår tror I jeg kan forvente menstruation ovenpå alt dette? Vi har selvfølgelig sexet den sidste uge, for at prøve at ramme ægløsning.. men hvornår kan man så teste ? eller forvente at møde mens, hvis den kommer?

Håber I vil hjælpe, kan mærke det betyder en del for mig at vide.. så håber nogle vil komme med et bud eller lidt erfaring?

På forhånd tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Kofoed.

Jeg vil tro, at du skal antage den skulle komme i starten af næste uge, altså cirka tre uger efter sidste scanning. Jeg ville i hvert fald teste mandag morgen, hvis jeg var dig.

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Jeg vil tro, at du skal antage den skulle komme i starten af næste uge, altså cirka tre uger efter sidste scanning. Jeg ville i hvert fald teste mandag morgen, hvis jeg var dig.

Okay, altså PÅ mandag.

Du har nok ret.... puh der er længe til

Anmeld

13. februar 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

J

Okay, altså PÅ mandag.

Du har nok ret.... puh der er længe til

Ja, som i mandag den 20. Der går jo cirka to uger fra æl til mens og bare for at være sikker, så ville jeg antage, at æl var en lille uge væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.