Hej piger.
Ja, jeg skriver lige som ano i dette indlæg. Håber i bærer over med mig 
Nå, men jeg er igang med vores 2 IVF fosøg. Er under nedregulering og forventer mens onsdag.
Jeg blev scannet for 12 dage siden. Dagen før jeg skulle starte på næsespray. Der kunne lægen se at der stod en STORT 22mm ægblære klar til æl enten samme dag eller dagen efter. Slimginden var SÅ flot, som han sagde, og han sagde at alle betingelser var der for at vi selv kunne gå hjem og klare sagen. Det gjorde vi så samme aften. Desværre blev min mand skidt dagen efter, så vi fik kun sexet den ene gang.
Nå, men nu sidder jeg jo så her og tænker - er jeg mon så heldig at være blevet gravid?
For det første så har jeg SLET ikke de bivirkninger af næsesprayen som jeg havde sidst. Jeg er nærmere omvendt fyldt med en energi jeg ikke før har oplevet. Jeg har de lede ligament smerter. I går aftes lå jeg på maven i sengen og skulle så hoste. Av for s***n da osse.... og igår kom det også da jeg skulle række op i et skab, højt oppe. Husker tydeligt samme ligament smerter fra da jeg ventede vores 1. barn. Periodevis ømme babser, men dog ikke noget udpræget.
Jeg trænger SÅ meget til at teste og alligevel så tør jeg ikke....
Ku i ikke lige komme med nogen historier. Enten der taler for eller imod, at jeg skulle være så heldig at være gravid nu.
God dag til jer alle 
Anmeld