Hjemmelavet mødregruppe i vestsjælland ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

EnGodMor

Halløj til alle i skønne mødre og dejlige børn...

Jeg sad bare lige her en søndag aften, og fik sgu egentlig sådan en lyst til at lave en gruppe her omkring vestsjælland, hvor vi kunne mødes hos hinanden og hygge med vores dejlige børn, og nyde hinandens selvskab  er der nogen som kunne være friske på det?

Jeg kan jo starte med og fortælle at jeg er mor til en dejlig dreng på 21 mdr, og venter endnu en dreng her til maj 2012...

Vi er bosat i 4490 jerslev sj.... (det ligger lidt uden for kalundborg)

Kom frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Den lykkelige

Ej det vil jeg vildt gerne!!
Jeg bor i spangsbro  har en datter på 1 år..

Anmeld

13. februar 2012

EnGodMor

Den lykkelige skriver:

Ej det vil jeg vildt gerne!!
Jeg bor i spangsbro  har en datter på 1 år..

Først lige UNDSKYLD, jeg har helt glemt og skrive tilbage til dig ang det der børnetøj vi snakkede om Jeg har fuldstændig glemt det.... Det må du altså undskylde...Det er alderen Min veninde har ikke brug for tøjet alligevel, hun har allerede fået en masse af nogen hun kendte, så hun er godt og vel druknet i børnetøj nu hihihi

Men hvor FEDT der endelig er en fra 4400 området der kunne ha lyst til lige hygge med børn og mødre JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Mon der er flere som kunne tænke sig og være med??? HMm

Når men jeg er ihvertfald frisk, vi bor jo kun 5 10 minutter fra hinanden kan jeg se

Anmeld

13. februar 2012

jv30

Count me in Bor godt nok i Slagelse, men har da bil, så det tager jo ikke så lang tid at køre deropad, hvis det skulle være...

Jeg har en datter på 15 måneder

Anmeld

13. februar 2012

EnGodMor

jv30 skriver:

Count me in Bor godt nok i Slagelse, men har da bil, så det tager jo ikke så lang tid at køre deropad, hvis det skulle være...

Afstanden er for mig intet problem

Det er kun rigtig fedt og møde nye mennesker...

Går du hjemme nu eller arbejder du??

Anmeld

14. februar 2012

Den lykkelige

jv30 skriver:

Perfekt! Jeg har også bil.. så kan også sagtens køre

Anmeld

14. februar 2012

Den lykkelige

engodmor skriver:

Først lige UNDSKYLD, jeg har helt glemt og skrive tilbage til dig ang det der børnetøj vi snakkede om Jeg har fuldstændig glemt det.... Det må du altså undskylde...Det er alderen Min veninde har ikke brug for tøjet alligevel, hun har allerede fået en masse af nogen hun kendte, så hun er godt og vel druknet i børnetøj nu hihihi

Men hvor FEDT der endelig er en fra 4400 området der kunne ha lyst til lige hygge med børn og mødre JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Mon der er flere som kunne tænke sig og være med??? HMm

Når men jeg er ihvertfald frisk, vi bor jo kun 5 10 minutter fra hinanden kan jeg se

Ha ha det da helt ok!!
Og jeg håbede egentlig også jeg ikke hørte fra dig, fordi dagen efter vi havde skrevet sammen om det så aftalte manden og jeg at jeg ikke skulle forny annoncer fordi vi gerne vil have en mere og hvis det er en pige så vil vi jo have alt  
Så jeg beholder alle mine sække med tøj  Så det helt ok..
Jeps vi bor ikke langt fra hinanden

Anmeld

14. februar 2012

EnGodMor

Den lykkelige skriver:

Ha ha det da helt ok!!
Og jeg håbede egentlig også jeg ikke hørte fra dig, fordi dagen efter vi havde skrevet sammen om det så aftalte manden og jeg at jeg ikke skulle forny annoncer fordi vi gerne vil have en mere og hvis det er en pige så vil vi jo have alt  
Så jeg beholder alle mine sække med tøj  Så det helt ok..
Jeps vi bor ikke langt fra hinanden

Det er jeg glad for at høre  

Anmeld

22. august 2012

linda1971

jeg er fra store fuglede jeg har 5 børn vor af den yngste er 1 år jeg er også intra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.