køkkenmaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

dpb

roenlund skriver:

Jegvil så gerne have en køkkenmaskine og har allerede besluttet mig for at det skal være en kenwood og da pengene ikke er mange så går jeg og tænker over hvad jeg kan "nøjes" med...

Hvad er det den på 1500W kan som den på 900w ikke kan??? og er det med titanium kun udseende eller er der også noget holdbarhed i det???

ville ønske at jeg bare havde pengene til atkøbe den helt store men synes godt nok den er dyr hvis man også gerne vil have lidt tilbehør...

Mia

Altså da jeg var på jagt efter gode råd i november/december var de prmære ting jeg fandt ud af at den gerne skulle have min.1000Watt hvis den skulle kunne klare rugbrød også, derudover var en skål på omkring 5L mener jeg det var også et must hvis man havde planer om at lave store portioner hvilket vi havde

Jeg endte med en km020 og er super glad for den den kostede dog "kun" 3.399,- inkl. cover da jeg købte den før jul... kan se den koster lidt mere nu og er uden cover for mig var udseende også vigtigt da den skulle passe ind i køkkenet, da den skal stå fremme herhjemme

Qnuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

roenlund

dpb skriver:

Altså da jeg var på jagt efter gode råd i november/december var de prmære ting jeg fandt ud af at den gerne skulle have min.1000Watt hvis den skulle kunne klare rugbrød også, derudover var en skål på omkring 5L mener jeg det var også et must hvis man havde planer om at lave store portioner hvilket vi havde

Jeg endte med en km020 og er super glad for den den kostede dog "kun" 3.399,- inkl. cover da jeg købte den før jul... kan se den koster lidt mere nu og er uden cover for mig var udseende også vigtigt da den skulle passe ind i køkkenet, da den skal stå fremme herhjemme

Qnuz

jeg har kigget på km020, Og hvis pengene ikke spillede ind havde jeg købt den uden at tøve... men synes bare at det er mange penge når man for 1400 kr mindre kan få en på 900w med en del tilbehør bla andet to skåle og blender som jeg ved jeg kommer til at bruge... Men er bare bange for at komme til at manglede ekstra w og det ville jeg være ked af for den "lille" er jo også dyr...

Anmeld

13. februar 2012

roenlund

Ravnholt skriver:

Major er dem med de helt store skåle...

ahh selvfølgelig... kan bare ikke finde ud af om jeg kommer tl at mangle de ekstra w hvis jeg skal lave rugbrød eller meget store potioner...

Anmeld

13. februar 2012

dpb

jeg har kigget på km020, Og hvis pengene ikke spillede ind havde jeg købt den uden at tøve... men synes bare at det er mange penge når man for 1400 kr mindre kan få en på 900w med en del tilbehør bla andet to skåle og blender som jeg ved jeg kommer til at bruge... Men er bare bange for at komme til at manglede ekstra w og det ville jeg være ked af for den "lille" er jo også dyr...

blender fulgte der også med den jeg købte der var dog kun én skål og så fire forskellige kroge/ris jeg ville personligt ikke turde købe en maskine på under 1000 watt

så ville nok hellere investere i denne og så købe kødhakker og ekstra skål ved siden af... fremfor denne men det er jo igen smag og behag 

Jeg valgte som jeg gjorde, fordi jeg netop havde ønsket mig penge til fødselsdag og jul, og derfor kunne tillade mig at købe den jeg gjorde ellers var jeg nok også endt med en billigere udgave

Markedet er jo stort så det er nok bare i gang med at google og finde ud af hvor du kan få mest for færrest penge

Qnuz

Anmeld

13. februar 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
roenlund skriver:

ahh selvfølgelig... kan bare ikke finde ud af om jeg kommer tl at mangle de ekstra w hvis jeg skal lave rugbrød eller meget store potioner...

Vi har ikke manglet det når vi har lavet rugbrød, (3 store rugbrød af gangen)

men vi har jo så ikke haft vores særlig længe, men det virker ikke som om den har svært ved det...

Anmeld

5. marts 2012

ASM

Jeg ville ikke være så nervøs for det med de mindre Watt.
Jeg har selv en KitchenAid og den har vist kun 300 Watt. Min kører fint og jeg laver både rugbrød, boller, kager, fars, pasta og meget mere.

Spring ud i det siger jeg bare - det bliver den bedste investering længe hvis du spørger mig.

Anmeld

5. marts 2012

Zafir

Jeg har kenwood KM20 Den er faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabules Jeg er VILD med den. Det er min store store køkkenkærlighed, skal jeg sige dig.

jeg aner ikke hvad den kan som 900w ikke kan. Men jeg ved at den har en motor, som ikke stopper for noget Og det er dejligt

Og flere kræfter er jo aldrig dårligt. Det er rigtig god kvalitet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.