endelig færdig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.557 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

MorTil4<3

PUUU
den blev købt i november 2011 hehe

så den har været 4 måneder undervejs hehe . .
men jeg er sku stolt af den og nu skal jeg så igang med næste projekt til bebsen jeg har i maven hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Dot D

Waaaauw, sikke et arbejde... Super flot

Anmeld

12. februar 2012

MorTil4<3

Dot D skriver:

Waaaauw, sikke et arbejde... Super flot

tak skal du ha

Anmeld

12. februar 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hold da op ! Det kræver tålmodighed, virkelig flot lavet.

Anmeld

13. februar 2012

mariamiss6

MilleMus1988 skriver:

PUUU
den blev købt i november 2011 hehe

så den har været 4 måneder undervejs hehe . .
men jeg er sku stolt af den og nu skal jeg så igang med næste projekt til bebsen jeg har i maven hehe

Åååårh ja, den er altså også bare dødens pølse for mig den der....

Jeg lavede også min søns på et par måneder....

Så har min eks-svoger bestilt en magen til.... jeg er nået omtrent halvvejs, og jeg er bare SUR på den.... Så nu har det taget mig i hvert fald 2 år hehehe, ups... Den er ligesom stadig kun halvvejs

Anmeld

13. februar 2012

mariamiss6

MilleMus1988 skriver:

tak skal du ha

Forresten, jeg kan ikke se på billederne hvordan du har gjort....

men jeg lærte på den hårde måde, at man skal altid huske at vende stingene ens.... Det vil sige at ALLE dine underste sting skal vende enten den ene eller den anden vej... På den måde får du et virkelig smukt broderi, i forhold til hvis man broderer skiftevis....

Jeg synes dit broderi er flot, og jeg kan ikke se hvordan du har gjort. Men hvis du har vendt dem tilfældigt, skulle du tage at prøve at vende dem alle ens, hvis du skal brodere mere.....

Der er virkelig stor forskel at se, når man altså ser det i virkeligheden, jeg kan som sagt ikke se ud fra dine billeder hvordan du har gjort...

Håber ikke du tager det ilde op. det er kun et velment råd som jeg desværre ikke selv tænkte over da jeg lavede mit første broderi...

Og bonus info, jeg fik rådet af min svigerFAR hehehehe.... min svigerfar er en megets tor mand, som jævnligt bliver forvekslet med en der er kunne være i rockermiljøet..... 

Anmeld

13. februar 2012

kirsti

Hvor er den bare flot!!

Anmeld

13. februar 2012

MorTil4<3

mariamiss6 skriver:

Forresten, jeg kan ikke se på billederne hvordan du har gjort....

men jeg lærte på den hårde måde, at man skal altid huske at vende stingene ens.... Det vil sige at ALLE dine underste sting skal vende enten den ene eller den anden vej... På den måde får du et virkelig smukt broderi, i forhold til hvis man broderer skiftevis....

Jeg synes dit broderi er flot, og jeg kan ikke se hvordan du har gjort. Men hvis du har vendt dem tilfældigt, skulle du tage at prøve at vende dem alle ens, hvis du skal brodere mere.....

Der er virkelig stor forskel at se, når man altså ser det i virkeligheden, jeg kan som sagt ikke se ud fra dine billeder hvordan du har gjort...

Håber ikke du tager det ilde op. det er kun et velment råd som jeg desværre ikke selv tænkte over da jeg lavede mit første broderi...

Og bonus info, jeg fik rådet af min svigerFAR hehehehe.... min svigerfar er en megets tor mand, som jævnligt bliver forvekslet med en der er kunne være i rockermiljøet..... 

hehe tak tak

jeg har så vidt muligt prøvet at gøre det så ens som muligt
jeg er ikk helt tabt bag en vogn med det der broderi, denne her er min første julekalender, men jeg har lavet MANGE efterhånden
min mor har altid elsket at lave det, så jeg blev bidt af det en ret tidlig alder, og har siden da lavet mange, men de fleste er givet væk til gaver
men har nogle stykker herhjemme jeg har gemt har et stort ulvebillede jeg og så har jeg drengens fødsel og en dåbsklokke hængede jeg har lavet

og nu er der så bestilt fødsels klokke til bebsen jeg har i maven
og når den er færdig jaaaa så kan jeg begynde at tænke på julekalender til ham også

Anmeld

13. februar 2012

Princesspigen

den er super flot, jeg lavede selv en til kæresten lige op til jul, andet motiv dog :-) du kan godt være stolt af dig selv ;-)

Anmeld

13. februar 2012

MorTil4<3

Princesspigen skriver:

den er super flot, jeg lavede selv en til kæresten lige op til jul, andet motiv dog :-) du kan godt være stolt af dig selv ;-)

tak tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.