mariamiss6 skriver:
Forresten, jeg kan ikke se på billederne hvordan du har gjort....
men jeg lærte på den hårde måde, at man skal altid huske at vende stingene ens.... Det vil sige at ALLE dine underste sting skal vende enten den ene eller den anden vej... På den måde får du et virkelig smukt broderi, i forhold til hvis man broderer skiftevis....
Jeg synes dit broderi er flot, og jeg kan ikke se hvordan du har gjort. Men hvis du har vendt dem tilfældigt, skulle du tage at prøve at vende dem alle ens, hvis du skal brodere mere.....
Der er virkelig stor forskel at se, når man altså ser det i virkeligheden, jeg kan som sagt ikke se ud fra dine billeder hvordan du har gjort...
Håber ikke du tager det ilde op. det er kun et velment råd som jeg desværre ikke selv tænkte over da jeg lavede mit første broderi...
Og bonus info, jeg fik rådet af min svigerFAR hehehehe.... min svigerfar er en megets tor mand, som jævnligt bliver forvekslet med en der er kunne være i rockermiljøet.....
hehe tak tak
jeg har så vidt muligt prøvet at gøre det så ens som muligt
jeg er ikk helt tabt bag en vogn med det der broderi, denne her er min første julekalender, men jeg har lavet MANGE efterhånden
min mor har altid elsket at lave det, så jeg blev bidt af det en ret tidlig alder, og har siden da lavet mange, men de fleste er givet væk til gaver
men har nogle stykker herhjemme jeg har gemt

har et stort ulvebillede jeg og så har jeg drengens fødsel og en dåbsklokke hængede jeg har lavet
og nu er der så bestilt fødsels klokke til bebsen jeg har i maven

og når den er færdig jaaaa så kan jeg begynde at tænke på julekalender til ham også