Ja nu hører jeg også til her... ;-C

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.836 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

lillemusen10

... Efter 1 uges tid med pletblødning, tog blødningen til og blev næsten som normal menstruationsblødning. Torsdag var jeg ved vagtlægen, som syntes, at jeg skulle henvises til akut scanning ved en gynækolog fredag. Fredag, hvor jeg var 7+0, var jeg til scanning - hvor man kun kunne se en lille blommesæk på ca. 4 mm. svarende til ca. 5. uge. Sandsynligheden for at jeg var ved at abortere var ganske stor. Jeg fik taget hcg tal og skal igen i morgen, så vi kan se om det falder. Får først svar på tirsdag. Jeg er selv helt overbevist om, at det var det og at graviditeten er gået til grunde. Jeg har blødt betydeligt mere her i weekenden og mere end jeg normalt gør, når jeg har mens. Håber bare alt er ude, så jeg slipper for yderligere behandling. Håber at nogle herinde har nogle positive historier om hurtig graviditet efter spontan abort? Vil gerne tro på, at jeg hurtigt bliver gravid igen og det så kommer til at gå godt, men er lidt nervøs!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

katrine26

Har ikke selv prøvet det så kender ikke noget til det men du for da lige sådan en her..

Katrine26

Anmeld

12. februar 2012

FruK

Øv… det gør mig ondt. 

Anmeld

12. februar 2012

Frejasen

lillemusen10 skriver:

... Efter 1 uges tid med pletblødning, tog blødningen til og blev næsten som normal menstruationsblødning. Torsdag var jeg ved vagtlægen, som syntes, at jeg skulle henvises til akut scanning ved en gynækolog fredag. Fredag, hvor jeg var 7+0, var jeg til scanning - hvor man kun kunne se en lille blommesæk på ca. 4 mm. svarende til ca. 5. uge. Sandsynligheden for at jeg var ved at abortere var ganske stor. Jeg fik taget hcg tal og skal igen i morgen, så vi kan se om det falder. Får først svar på tirsdag. Jeg er selv helt overbevist om, at det var det og at graviditeten er gået til grunde. Jeg har blødt betydeligt mere her i weekenden og mere end jeg normalt gør, når jeg har mens. Håber bare alt er ude, så jeg slipper for yderligere behandling. Håber at nogle herinde har nogle positive historier om hurtig graviditet efter spontan abort? Vil gerne tro på, at jeg hurtigt bliver gravid igen og det så kommer til at gå godt, men er lidt nervøs!

Åh det er så hårdt at gennemgå en sa.

Men du skriver at du sandsynligvis er ved at abotere. Kunne de ikke sige om blommesækken var tom??

Håber den stadig er der og hvis ikke ønsker jeg for dig du hurtigt bliver gravid igen. Jeg blødte en del i starten af min graviditet med min første datter. Pøj med det

Anmeld

12. februar 2012

Linea

Hejsa....

Øv altså - jeg er rigtig ked af at høre, at det nok ikke bliver til noget denne gang. Det er altid voldsomt hårdt, ligemeget hvor langt man så er henne i graviditeten. Jeg har selv været det igennem, da jeg mistede i uge 5....og jeg var bare helt nede i kulkælderen, ikke mindst pga. de hormoner, der rasede i kroppen. Det hele kom ud af sig selv - heldigvis, og jeg fik at vide af hospitalslægen, at jeg skulle have en almindelig cyklus, inden vi måtte forsøge igen, da kroppen lige havde brug for at "komme" sig oven på min SA. Heldigvis var graviditeten en realitet ved første forsøg derefter. Så krydser fingre for, at det samme er tilfældet hos dig

Mange hilsner og fingre fra Linea

Anmeld

12. februar 2012

l.kjoeller

lillemusen10 skriver:

Du får lige en stor fra en som selv har været der. Har hørt om flere herinde der er gravide efter den første hele cyklus, så vi må krydse fingre for det sker for dig jeg slap selv for udskrabning da jeg også bløde kraftigt så kan være du i det mindste kan komme hurtigt videre

Anmeld

12. februar 2012

anjamichell@gmail.com

Hmm.... Jeg har det som om at du stadig er gravid 

Anmeld

14. februar 2012

Kay

krammer til dig

Anmeld

14. februar 2012

mortilnoahogmelina

Jeg hat desværre ikk så meget positivt at søge . Jeg havde selv en MA i december og er endnu ikk blevet gravid .

Men jeg håber jeg er heldig den her månede .

Jeg ved hvor hårdt det er , jeg gik med et fostre i 7 uger som ikk vokse inden jeg fik en udskrabbing efter eget ønske . Det var dælme hårdt psykisk .
Men en stor krammet skal du have og så håber jeg du bliver hurtig gravid.

Anmeld

14. februar 2012

Cookiemonsteret

Jeg har en positiv historie jeg tabte den 3 juni 2009 og den 14. August 2009 testede jeg positiv og var 4-5 uger henne der, og fødte april 2010 få nan kan sagtens blive hurtigt gravid efter men håber ikk at du er ved at miste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.