Hej Tøser <3
Ja som overskriften lyder skulle min dejlige søn på snart 7 mdr passes for første gang (i et døgn) hos mormor igår, Mormor henter ham kl 11 og bruger en time sammen med os hvor hun + børn/mand lige siger hej til Benjamin,. kl 12.0 ca kører de hjem ad ( 70km ).
Mig og manden siger farvel, er lidt hårdt men syntes det et sted var det værd, for det var første gang vi skulle være alene sammen siden han blev født, og dette ville så være min første hele nat hvor jeg bare sov fra jeg gik i seng til jeg vågnede, (skal lige siges det har jeg brug for) 
Vi bliver hurtige enige om det godt nok er mærkeligt at han ikke er hjemme, og skiftes til at sige: Jeg syntes jeg kan høre Benjamin græder
Men han er her jo ikke,. Vi savner ham, men nyder alligevel det kun er os 2 
Kl 17.30 ringer min mor så og jeg kan høre en rigtig ked af det dreng i baggrunden, han har grædt i en halv time så nu måtte hun lige ringe efter nogle råd, hun sætter mobilen op til Benjamin og jeg snakker til ham, han bliver også stille lidt men begynder ret hurtig af græde igen, og nu endnu mere,. Jeg fortæller hende hvad vi plejer at gøre når han er ked, og vi ligger på igen, og da begynder jeg at græde
Åh hvor gjorde det ondt i hjertet, min lille dreng var så ked af det og der var bare intet jeg kunne stille op, (/skal lige siges han grad så meget at han var begyndt at hive efter vejret/) (((Benjamin er født med blød brusk i halsen, som gør det er sværer for ham at trække vejret ligeså godt som børn med hård brusk)) Så det var ubehageligt at tænke på samtidig med han var så meget oppe og køre og ked af det han nu hev efter vejret,.!
Mormor ringer s igen 18.00 og ventetiden varede som en evighed, kunne jo ikke ringe, ville de havde 100% fokus på Benjamin jo, nå men min lille skat græder stadig, var dog faldet lidt ned, men græder stadig,. Vi bliver ret hurtige enige om de skal komme med ham med det samme,. Smed alt hvad jeg havde i armene og tænkte bare kun på ham,. V-E-N-T-E VENTE,
åh jeg var ved at blive sindsyg,.! Men så komme min skat hjem, ligeså snart han så mig sendte han mig det dejligste smil, Jeg krammede og nussede med ham og han var så glad,
far var han også helt vildt glad for at se igen, her den samme reaktion som ved mig,.!
Jamen den følelse jeg havde da jeg stod med ham igen var så hjerteskærende, følte virkelig jeg havde svigtet ham 

Mormor var ked af det, men lyste op da hun så en så glad en dreng igen <3
Nu sidder jeg så og tænker ALDRIG MER, først når han er stor nok til at forstå det selv, er det unormalt,.?
Åhh, har været om ham hele dagen idag og været på 24/7, har bare haft en så dårlig smag i munden, og følte virkelig skyldfølelse 

Men åh på den anden side så var det så dejligt at han havde savnet os så meget, og den adfærd han havde han kom hjem bekraftede lige at han elsker os ligeså ubetinget som vi elsker ham 
Ved entelig ikke hvorfor jeg skriver det her inde, tror bare jeg ville dele med jer,. at jeg selvom jeg måske altid har vidst det, ikke kan undvære min søn, og at det er verdens smukkeste ting at være mor og også selvom jeg ikke har sovet en hel nattesøvn i 7 mdr :-) hihi,. Ej,. Jeg tror bare det kom lidt bag på mig hvor afhængig jeg entelig er af ham, og at jeg ønsker ham tæt på altid, så længe han er så lille og ikke kan fortælle hvad han tænker.! ( Aldrig mer passes så længe igen mens han er så lille)
Til jer der er nået så langt, tak fordi i læste med i det lange indlæg