Dåbsinvitationer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.062 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Malene76

Hej de damer

Hvordan så jeres dåbsinvitationer ud og hvad skrev i som tekst? Håber nogle vil dele.

KH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

lycly

Jeg lavede selv invitationerne til Julias barnedåb, og de så således ud Har ikke lige billede af den indvendig. Men der var et billede af hende på venstre side, og så teksten på højre . Kan heller ikke huske hvad vi skrev, men det var en rimelig simpel tekst a la "Jeg skal have mit navn og skal i den anledning have vand i håret" osv

På bagsiden skrev vi adresse på kirke og festlokaler

Anmeld

12. februar 2012

katrine26

Vi fik min svigerinde til at tage et billede af vores søn og skrive bagpå på computeren ( hun er grafiker)

Tror vi skrev noget i stil med.

Kære....

Det vil glæde mig at se dig/jer til min barnedåb den... kl. 10 i kirken. på den og den adr.

Efterfølgene vil der være lidt mad og drikke på  den og den adr.

Glæder mig til at se jer.

Kærlig hilsen Oskar

S.U senest den og den dato..

Ønskelisten skrev vi nede under.

Katrine26

Anmeld

12. februar 2012

Malene76

LunaLykke skriver:

Jeg lavede selv invitationerne til Julias barnedåb, og de så således ud Har ikke lige billede af den indvendig. Men der var et billede af hende på venstre side, og så teksten på højre . Kan heller ikke huske hvad vi skrev, men det var en rimelig simpel tekst a la "Jeg skal have mit navn og skal i den anledning have vand i håret" osv

På bagsiden skrev vi adresse på kirke og festlokaler

Tusind tak for svar. Fin invitation.  Godt med lidt inspiration.

KH Malene

Anmeld

12. februar 2012

Malene76

katrine26 skriver:

Vi fik min svigerinde til at tage et billede af vores søn og skrive bagpå på computeren ( hun er grafiker)

Tror vi skrev noget i stil med.

Kære....

Det vil glæde mig at se dig/jer til min barnedåb den... kl. 10 i kirken. på den og den adr.

Efterfølgene vil der være lidt mad og drikke på  den og den adr.

Glæder mig til at se jer.

Kærlig hilsen Oskar

S.U senest den og den dato..

Ønskelisten skrev vi nede under.

Katrine26

Tak for svar. Lyder som en god idé, specielt med så kompetent hjælp.  Godt med lidt inspiration.

KH Malene

Anmeld

12. februar 2012

katrine26

Malene76 skriver:

Tak for svar. Lyder som en god idé, specielt med så kompetent hjælp.  Godt med lidt inspiration.

KH Malene

ja det var skønt. men vis man er lidt handy til com så er det ikke sport svært..Man tager bare et billede fra com smider det ind på et skrive program..( skrev forkert vi skrev nedeunder billedet) skriver sin tekst og printer det ud på fotoparpir.

Katrine26

Anmeld

12. februar 2012

Malene76

katrine26 skriver:

ja det var skønt. men vis man er lidt handy til com så er det ikke sport svært..Man tager bare et billede fra com smider det ind på et skrive program..( skrev forkert vi skrev nedeunder billedet) skriver sin tekst og printer det ud på fotoparpir.

Katrine26

Ja det lyder jo ikke så svært. Her er det manden der er rimelig ferm med computeren. Er superbruger på jobbet i forskellige programmer.

Anmeld

12. februar 2012

katrine26

Malene76 skriver:

Ja det lyder jo ikke så svært. Her er det manden der er rimelig ferm med computeren. Er superbruger på jobbet i forskellige programmer.

Jamen så er det da bare at springe ud idet..

Katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.