Sædprøve ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Anonym trådstarter

Er der nogen der ved, om det er almindeligt, at kærestens sæd overhovedet ikke duer ? Eller vil der altid være bare "en" der virker ?

Help

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er der nogen der ved, om det er almindeligt, at kærestens sæd overhovedet ikke duer ? Eller vil der altid være bare "en" der virker ?

Help

Please, nogen der ved det ?

Anmeld

14. februar 2012

tarkoflen

Jeg tror det er meget sjældent, at der slet ikke er nogle der virker, med mindre man selvfølgelig har eller har haft en sygdom...

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg tror det er meget sjældent, at der slet ikke er nogle der virker, med mindre man selvfølgelig har eller har haft en sygdom...

Tak for svar

Anmeld

14. februar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Help

der vil som regel altid være et par celler der duer .. min kæreste har 70.000000 der virker, så det underligt hvis der ikke bare er en. Men nogle har så lav sædkvalitet at kvinden skal igennem reagensglas behandling, for at blive befrugtet med de levende celler.

Anmeld

14. februar 2012

Putomanen

Som en anden skriver, er det meget sjældent, at der ikke er nogen levedygtige sædceller i sædprøven. Normalt er der omkring 50 mio. sædceller, og ved stærkt nedsat sædkvalitet har man vist under 1. mio sædceller. Reelt set skal der kun 1 sædcelle til, og hvis den ikke kan findes i sædprøven, kan man også hente den direkte fra testiklen. Så du skal ikke være urolig

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

der vil som regel altid være et par celler der duer .. min kæreste har 70.000000 der virker, så det underligt hvis der ikke bare er en. Men nogle har så lav sædkvalitet at kvinden skal igennem reagensglas behandling, for at blive befrugtet med de levende celler.

Det er jeg glad for at høre

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Som en anden skriver, er det meget sjældent, at der ikke er nogen levedygtige sædceller i sædprøven. Normalt er der omkring 50 mio. sædceller, og ved stærkt nedsat sædkvalitet har man vist under 1. mio sædceller. Reelt set skal der kun 1 sædcelle til, og hvis den ikke kan findes i sædprøven, kan man også hente den direkte fra testiklen. Så du skal ikke være urolig

Det lyder jge godt, det er jeg glad for at høre.

Anmeld

14. februar 2012

raca

jeg vil bare pipe at hvis sædkvaliteten er så ringe at der skal udhæntets sædceller fra testiklerner. 

og kviden derefter skal igennem micro ins. så kan donersæd være en særdelse brugbar løsning..

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

raca skriver:

jeg vil bare pipe at hvis sædkvaliteten er så ringe at der skal udhæntets sædceller fra testiklerner. 

og kviden derefter skal igennem micro ins. så kan donersæd være en særdelse brugbar løsning..

Tak for tippet. Men vi håber hans sæd er ok, så han kan blive far til barnet biologisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.