Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babymor2010 skriver: Uh, blev lige nødt til at spørge Kan det være fordi ordet ikke er "godkendt"? Prøv at sætte et nyt ord sammen
Uh, blev lige nødt til at spørge
Kan det være fordi ordet ikke er "godkendt"? Prøv at sætte et nyt ord sammen
Hehe det ved jeg ik sys da at de ord jeg sætter ind gir mening..
Og nogle gange kan man næsten ik sætte nogen ord sammen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fif skriver: Hehe det ved jeg ik sys da at de ord jeg sætter ind gir mening.. Og nogle gange kan man næsten ik sætte nogen ord sammen
Nej, det er ret irreterende til slut. F.eks. har jeg et spil i gang, hvor jeg kun har c,c,k og x tilbage
Babymor2010 skriver: Nej, det er ret irreterende til slut. F.eks. har jeg et spil i gang, hvor jeg kun har c,c,k og x tilbage
Hva så, har den anden så vundet??
fif skriver: Hvis nu at den siger, at jeg ska starte så kan jeg ik trykke play!
Hvis nu at den siger, at jeg ska starte så kan jeg ik trykke play!
det har jeg ikke på min min starter bare
fif skriver: Hva så, har den anden så vundet??
glem mit andet linkt jeg tror jeg ved det,.... det er fordi du sikkert spiller med engelsk.... du skal gå ind under indstillinger og få det på dansk.. og gå ud af spillet og se om der står om i spiller med engelske ord det har jeg også prøvet
Ikke endnu - jeg prøver på livet løs
B&J skriver: glem mit andet linkt jeg tror jeg ved det,.... det er fordi du sikkert spiller med engelsk.... du skal gå ind under indstillinger og få det på dansk.. og gå ud af spillet og se om der står om i spiller med engelske ord det har jeg også prøvet
Aha ja, det kan være.. Jeg prøver det så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128