Ej så godt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

bullerbassen

Er glad på mine store drenges vegne , deres klasse har vundet en konkurrence.

Præmie : Tur til Nordsø Center med overnatning . De skal afsted fredag aften , spise deroppe , rundvisning samt fodring af fisk . Sove foran det store akvarie med klumpfisk . Morgenmad ..

Så fed en oplevelse de får , og manden er så heldig han skal med da han sidder i forældrerådet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

JulieE

Hvor er de heldige!! det lyder som en super fed præmie!!! Håber de får en rigtig god oplevelse 

Anmeld

12. februar 2012

bullerbassen

JulieE skriver:

Hvor er de heldige!! det lyder som en super fed præmie!!! Håber de får en rigtig god oplevelse 

Er sikker på de får en fed oplevelse, et er at besøge centeret. Men og sove foran klumpfikene

De fortalte de den anden dag , men må indrømme at vi troede det var noget de havde misforstået.

Men vi er blevet ringet op af en af de andre fra klasserådet - den er god nok.

Anmeld

12. februar 2012

JulieE

bullerbassen skriver:

Er sikker på de får en fed oplevelse, et er at besøge centeret. Men og sove foran klumpfikene

De fortalte de den anden dag , men må indrømme at vi troede det var noget de havde misforstået.

Men vi er blevet ringet op af en af de andre fra klasserådet - den er god nok.

Ja... Det lyder vildt fedt! Har været der et par gange og det er i sig selv en rigtig fed oplevelse! men, at skulle sove der, er da rigitg fedt 

Anmeld

12. februar 2012

Nessie

Hvor fedt  Lækker præmie at få (jeg vil også med )

Anmeld

12. februar 2012

bullerbassen

JulieE skriver:

Ja... Det lyder vildt fedt! Har været der et par gange og det er i sig selv en rigtig fed oplevelse! men, at skulle sove der, er da rigitg fedt 

Vi har også været der et par gange , ja tænker det må være en fed oplevelse. Med rundtur og fodring af fisk. Spisning og det hele ..

Anmeld

12. februar 2012

bullerbassen

Nessie skriver:

Hvor fedt  Lækker præmie at få (jeg vil også med )

Osssss mig , sagde også til manden jeg tog med.

Men han mente bestemt med det hårde arbejde  , han ligger i klasserådet skal han med

Anmeld

12. februar 2012

Nessie

bullerbassen skriver:

Osssss mig , sagde også til manden jeg tog med.

Men han mente bestemt med det hårde arbejde  , han ligger i klasserådet skal han med

Ha ha, han kunne da godt lige give pladsen til dig i stedet, bare lige den dag

Anmeld

12. februar 2012

Pige2009

bullerbassen skriver:

Er glad på mine store drenges vegne , deres klasse har vundet en konkurrence.

Præmie : Tur til Nordsø Center med overnatning . De skal afsted fredag aften , spise deroppe , rundvisning samt fodring af fisk . Sove foran det store akvarie med klumpfisk . Morgenmad ..

Så fed en oplevelse de får , og manden er så heldig han skal med da han sidder i forældrerådet

Hvor skønt Tillykke til dem

Anmeld

12. februar 2012

bullerbassen

Nessie skriver:

Ha ha, han kunne da godt lige give pladsen til dig i stedet, bare lige den dag

Ha ha ja mener jeg også.. Men nu er han tvunget afsted til møder ( han meldte mig ind en dag jeg ikke var med ) sagde det måtte stå for egen regning

Så må heller lade ham komme afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.