Kronisk tørstig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.974 visninger
24 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

FamilenStorm

Hejsa..

Vil bare lige høre om vores tumling er den eneste der er kronisk tørstig?? Det virker i hvertfald sådan.. Hun drikker konstant og hele tiden..

Hun kan ikke tåle at se noget drikkelse uden hun siger dørstig..

Brokker mig ikke, er da dejligt hun drikker så meget.. Tænker bare lige om det er normalt???

Ihh ville have sat et billed ind af hvor rutineret hun er blevet.. Nu kan hun drikke med sin sut i munden
;-) ihh vi grinede da vå så det :-) men skriver fra min IPhone..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

dorthemus

Min datter drikker også meget..heldigvis er hun ikke interesseret i søde drikke så her er det bare vand. Jeg er også glad for at hun drikker meget men kender godt til at bekymre sig lidt alligevel on det mon er for meget

Anmeld

12. februar 2012

FamilenStorm

dorthemus skriver:

Min datter drikker også meget..heldigvis er hun ikke interesseret i søde drikke så her er det bare vand. Jeg er også glad for at hun drikker meget men kender godt til at bekymre sig lidt alligevel on det mon er for meget

Her er det også primært mælk og vand hun drikker.. Hun drikker alt hvad vi servere..

Men ja tænker lidt om hun virkelig kan være kronisk tørstig.. For synes godt nok det er meget.. Selv om natten vågner hun at hun er tørstig.. :-)

Anmeld

12. februar 2012

Oliver,Troia&Wictor

begge mine de store på 3 og 2 drikker rigtig meget vand og har altid gjort det..

Anmeld

12. februar 2012

kirsti

Hvor meget drikker hun af gangen? Hvis hun bare tager to tåre er det jo klart hun tit er tørstig. 

Da noah drak te drak han rigtig meget, nu er det ik så meget mere

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Jeg ved intet om, hvor meget/lidt børn maks må drikke, men det anbefalede er:

0-2 år: 150ml/kg/24 timer
2-5 år: 100ml/kg/24 timer
5-8 år: 80ml/kg/24 timer

Drikker hun mere end det? Hvis ja, hvor meget drikker hun så ca.?

Måske er det bare fordi hun synes det er spændende at drikke, fordi hun nu kan selv? Hvor længe har det stået på?

En anden tanke der slår mig er, om hun måske kan have sukkersyge? Det er et meget typisk symptom, at man så drikker, drikker og drikker.. Jeg siger det ikke for at gøre dig bekymret, eller fordi jeg ved noget om, om det er (u)normalt at hun vil drikke så meget, det er bare en tanke.. 

Anmeld

12. februar 2012

FamilenStorm

Oliver&Troia <3 skriver:

begge mine de store på 3 og 2 drikker rigtig meget vand og har altid gjort det..

Godt at høre at det er normalt..

Tænker at om sommeren er det jo fint.. Men om man virkelig kan være så tørstig hele tiden :-)

Anmeld

12. februar 2012

FamilenStorm

kirsti skriver:

Hvor meget drikker hun af gangen? Hvis hun bare tager to tåre er det jo klart hun tit er tørstig. 

Da noah drak te drak han rigtig meget, nu er det ik så meget mere

Hun tager nok mellem 2-5 tåre ad gangen.. Men er tit man tænker ihh hvor er du da tørstig når hun slumbre i sig..

Anmeld

12. februar 2012

dorthemus

FamilenStorm skriver:

Her er det også primært mælk og vand hun drikker.. Hun drikker alt hvad vi servere..

Men ja tænker lidt om hun virkelig kan være kronisk tørstig.. For synes godt nok det er meget.. Selv om natten vågner hun at hun er tørstig.. :-)

Det med vand om natten er en mega dårlig vane. Runa hat også perioder hvor hun kræver vand om natten og så tager jeg kampen med hende...kold tyrker, onde mor Jeg giver hende masser sf drikke inden hun skal sove så jeg ved hun er tanket op til natten

Anmeld

12. februar 2012

Nessie

Daniel drikker også rimelig meget, og vågner også tit om natten og vil have vand, så tror det er meget normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.