Jeg synes det er meget forkælet af dig at kræve at han skal kunne gætte sig til hvad du ønsker, uden at du fortæller ham, hvad, hvordan, hvor og hvornår du har brug for det!
Min hjerne er temmelig "mandlig" på det punkt, så hjemme hos os her, er det omvendt. Jeg gør mig umage for at huske hvad der glæder min kæreste. Men tro mig, - der er mange gange man går galt i byen, når man skal "tankelæse".
Min kæreste og jeg er heldigvis ved at lære at vores forhold går allerbedst når vi siger højt hvad vi har brug for til hinanden. Det betyder så også at jeg, som i det her tilfælde er den i forholdet der glemmer at inkludere og hjælpe og gøre noget uventet for min kæreste, det betyder at jeg skal huske at gøre noget promte og gøre mig lidt umage, når han beder mig om noget, eller giver udtryk for hvad han synes kunne være dejligt lige nu. Dvs. jeg skal ikke brokke mig, blive irriteret, synes han er krævende, for det er immervæk mig der er dårlig til at huske at gøre ting for ham og bestemt ikke omvendt!

Og vigtigst af alt, - vi har aftalt at han skal sige sine behov højt, og vi har aftalt at jeg skal tage det seriøst når han giver udtryk for dem!
Din kæreste elsker dig ikke mindre, bare fordi det er dig der har fortalt ham hvad dine behov er! Og han elsker dig ikke mere af at gå og gætte sig til hvad dine behov er! At han gør noget for dig uden at du har fortalt ham hvad han skal, betyder bare at han er god til at gætte og/eller huske! Hvis han derimod ikke gør, betyder bare det modsatte, nemlig at han ikke er godt til at gætte eller huske!
DIALOG!!

...men det er jo altsammen bare min holdning! Håber I finder ud af det!
Pøj pøj med D!

...og så en ordentlig
Anmeld