Lidt pics af min skønne dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

An&Jo

han er blevet så stor, og så har han lige lært at sige traktor.. årh mors hjerte smelter hver gang det lykkes ham at sige noget nyt

Hvis jeg siger "mor elsker dig" til ham, svarer han tilbage med "elser dig moar"

Vi har lige haft en rigtig hård periode hvor han slog og nappede, eller smed sig på gulvet og skreg hver gang han ikke fik sin vilje, men det virker som om det er på vej væk igen..

Ellers nyder jeg jo bare min store dreng, der snart bliver 2 år..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Nessie

Hvor er han sød  En rigtig lille gavtyv

De fleste gange, når jeg siger til Daniel at jeg elsker ham, siger han bare nej  Nogle gange siger han så Daniel elser mor, men han aner ikke hvad det betyder

Anmeld

12. februar 2012

twinny

Hvor er han bare skøn...  

Anmeld

12. februar 2012

B&J

Nåååå hvor er han dygtig.... og især han kan sige traktor..

og hvor er han super dejlig og hold da op 3sutter hihihihi ja det er altid bedre ind 1

Anmeld

12. februar 2012

An&Jo

Nessie skriver:

Hvor er han sød  En rigtig lille gavtyv

De fleste gange, når jeg siger til Daniel at jeg elsker ham, siger han bare nej  Nogle gange siger han så Daniel elser mor, men han aner ikke hvad det betyder

tak..
Er os ret stolt af ham.. han er en lille elskling

tror nu heller ikke han ved hvad elsker betyder her, men jeg siger det jo til ham flere gange om dagen, så det er jo klart han siger det også..

Anmeld

12. februar 2012

An&Jo

twinny skriver:

Hvor er han bare skøn...  

mange tak..

Anmeld

12. februar 2012

An&Jo

B&J skriver:

Nåååå hvor er han dygtig.... og især han kan sige traktor..

og hvor er han super dejlig og hold da op 3sutter hihihihi ja det er altid bedre ind 1

det er så stort at han kan sige traktor.. Han er ikke meget for at gengive hvad der bliver sagt før han har hørt det flere gange..

Men så da jeg hentede ham ved hans far idag, styrtede han ud til mig med et billede af en traktor, og så pegede han og sagde traktor..

men det lød ikke til på hans far at det var noget de direkte havde øvet, så jeg er bare stolt..

Anmeld

12. februar 2012

B&J

An&Jo skriver:

det er så stort at han kan sige traktor.. Han er ikke meget for at gengive hvad der bliver sagt før han har hørt det flere gange..

Men så da jeg hentede ham ved hans far idag, styrtede han ud til mig med et billede af en traktor, og så pegede han og sagde traktor..

men det lød ikke til på hans far at det var noget de direkte havde øvet, så jeg er bare stolt..

såååå dygtig kan godt forstå du er vildt stolt det er også så vildt når de siger nye ting

Anmeld

12. februar 2012

An&Jo

B&J skriver:

såååå dygtig kan godt forstå du er vildt stolt det er også så vildt når de siger nye ting

Det er især vildt her, fordi jeg er meget bekymret for hans sprog.. Han er ret bagud i forhold til andre børn på hans alder, så skal have fat i en ørelæge og have kigget på ham..

Anmeld

12. februar 2012

B&J

An&Jo skriver:

Det er især vildt her, fordi jeg er meget bekymret for hans sprog.. Han er ret bagud i forhold til andre børn på hans alder, så skal have fat i en ørelæge og have kigget på ham..

jamen det er jo bare super godt i er ops på det og det skal tjekkes...

men kan også bare være han ikke lige er så hurtig med det men det skal nok komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.