væske i ørerne :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

camillakrath

Benjamin har været "ørebarn" siden den 2. november, og skal nu have lagt dræn på onsdag.

I fredags fik han feber og igår var den oppe at ramme 40,2. Feberen er faldet idag, men til gengæld er han ULYKKELIG. Til hverdag græder han virkelig sjældent, men nu skriger han og græder som jeg aldrig har oplevet det gør.

Vi var ved vagtlægen igår da feberen var 40, men da kunne han kun se det væske i ørerne, som vi godt var klar over.

Han spiser og sover stort set ikke. Kan det være væske i ørerne der giver så store smerter?

Jeg er simpelthen så ulykkelig og fortvivlet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

K&S

camillakrath skriver:

Benjamin har været "ørebarn" siden den 2. november, og skal nu have lagt dræn på onsdag.

I fredags fik han feber og igår var den oppe at ramme 40,2. Feberen er faldet idag, men til gengæld er han ULYKKELIG. Til hverdag græder han virkelig sjældent, men nu skriger han og græder som jeg aldrig har oplevet det gør.

Vi var ved vagtlægen igår da feberen var 40, men da kunne han kun se det væske i ørerne, som vi godt var klar over.

Han spiser og sover stort set ikke. Kan det være væske i ørerne der giver så store smerter?

Jeg er simpelthen så ulykkelig og fortvivlet

Det kan jo muligvis have udviklet sig til MØB - skreg han også i går? Ellers ville jeg ringe til vagtlægen igen :-) 

Anmeld

12. februar 2012

Henri84

JA det kan sagtens 'bare' være væske! Min søn reagerede på samme måde selvom det kun var væske.. Det var en KÆMPE lettelse da drænene kom i!
Men det kan også sagtens have nået at udvikle sig til møb siden i går..
God bedring!

Anmeld

12. februar 2012

camillakrath

K&S skriver:

Det kan jo muligvis have udviklet sig til MØB - skreg han også i går? Ellers ville jeg ringe til vagtlægen igen :-) 

Ringede derind. Og de sagde at det eneste man kunne gøre var at prikke hul på trommehinden, og det gjorde man ikke akut

Anmeld

12. februar 2012

camillakrath

Henri84 skriver:

JA det kan sagtens 'bare' være væske! Min søn reagerede på samme måde selvom det kun var væske.. Det var en KÆMPE lettelse da drænene kom i!
Men det kan også sagtens have nået at udvikle sig til møb siden i går..
God bedring!

Så er det bare at holde ud til onsdag

Anmeld

12. februar 2012

K&S

camillakrath skriver:

Så er det bare at holde ud til onsdag

Men husk, han må ikke være sløj eller have feber, når han skal have ilagt dræn :-( god bedring! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.