Det er da egentlig sidste dag i dag at jeg har barsel 
Så er det tilbage i sadlen.. Så må vi se om de vil godkende mig til at begynde på HF efter ferien... 
Har det sådan lidt, "Jeg er friii!!"-agtigt, samtidig med at jeg kommer til at savne at kunne gå herhjemme og hygge mig med Silas.. Men han bliver større og det vil jeg ikke stoppe ham i, det er jo derfor vi får dem, ikke for at beholde det søde lille spædbarn, selvom det nu kunne være rart en gang imellem 
Silas blev også 10 mdr. i går.. Den lille dreng forbløffer mig jo med alt hans kunnen og al hans gåpåmod! Det er bare super dejligt 
Han har jo fået sig otte fine tænder, kan holde balancen i 7-8 sekunder, uden støtte, han kan klappe og vinke og så siger han jo bare de sødeste lyde... "Buah, buah" "MAH!" "PfffBuah!" osv.
Og ellers, så er han bare ALLE steder, INTET er helligt herhjemme mere og alt der er i armslængde, skal rives ned og undersøges 
Jeg er dog lidt trist, fordi han faktisk er gået hen og blevet rigtig syg og ked af det..
For en time siden havde han 38,6 i feber, der fik han panodil (for anden gang i dag) og nu tog jeg så hans temperatur igen og nu er den steget til 38,9... Han er meeegeeet træt i hans øjne, men han vil ikke rigtig give op til søvnen.. Og han vil ikke rigtig "spise" andet end vælling... Vi fik dog lidt gulerod og et par hapser leverpostegsmad i ham tidligere... Og selvfølgelig lidt vand 
Nå, men her var da en lille update fra det midt-jyske... 
Anmeld