Hovsa! (En lille opdatering)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Muhmi

Det er da egentlig sidste dag i dag at jeg har barsel

Så er det tilbage i sadlen.. Så må vi se om de vil godkende mig til at begynde på HF efter ferien...

Har det sådan lidt, "Jeg er friii!!"-agtigt, samtidig med at jeg kommer til at savne at kunne gå herhjemme og hygge mig med Silas.. Men han bliver større og det vil jeg ikke stoppe ham i, det er jo derfor vi får dem, ikke for at beholde det søde lille spædbarn, selvom det nu kunne være rart en gang imellem

Silas blev også 10 mdr. i går.. Den lille dreng forbløffer mig jo med alt hans kunnen og al hans gåpåmod! Det er bare super dejligt

Han har jo fået sig otte fine tænder, kan holde balancen i 7-8 sekunder, uden støtte, han kan klappe og vinke og så siger han jo bare de sødeste lyde... "Buah, buah" "MAH!" "PfffBuah!" osv. Og ellers, så er han bare ALLE steder, INTET er helligt herhjemme mere og alt der er i armslængde, skal rives ned og undersøges

Jeg er dog lidt trist, fordi han faktisk er gået hen og blevet rigtig syg og ked af det.. For en time siden havde han 38,6 i feber, der fik han panodil (for anden gang i dag) og nu tog jeg så hans temperatur igen og nu er den steget til 38,9... Han er meeegeeet træt i hans øjne, men han vil ikke rigtig give op til søvnen.. Og han vil ikke rigtig "spise" andet end vælling... Vi fik dog lidt gulerod og et par hapser leverpostegsmad i ham tidligere... Og selvfølgelig lidt vand

Nå, men her var da en lille update fra det midt-jyske...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

God bedring med ham 

Anmeld

12. februar 2012

Muhmi

Aisha skriver:

God bedring med ham 

Tak skal du have... Han sover endelig lidt nu... Han har kun sovet ca en halv time sammenlagt over hele dagen, så jeg håber at han kan få et par timer nu her, før han vågner igen

Anmeld

12. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Åh nej altså... God bedring med ham

Anmeld

12. februar 2012

Muffin_girl

God bedring med ham Håber at du får godkendt HF..

Anmeld

12. februar 2012

Muhmi

rikkeregnbue skriver:

Åh nej altså... God bedring med ham

Taark...

Anmeld

12. februar 2012

Muhmi

AalborgPigen skriver:

God bedring med ham Håber at du får godkendt HF..

Tak skal du have  Det håber jeg godt nok også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.