Ødelagt understel efter fødsel (advarsel: detaljer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg oprettede for lidt tid siden et emne omkring understellet efter fødslen, og jeg skal til læge i denne uge med det.

Jeg var bange for at jeg måske, nu 4½ måned efter fødslen, havde fået nedsunket livmoder eller lignende.

Efter nærmere undersøgelse selv(spejl osv) kan jeg sige at det ikke er det!

Det er arvæv tror jeg. Men det er så opstået nu først åbenbart.

Jeg har ligesom en masse små hudflapper rundt omkring ved åbningen, og så hvad der ligner én stor hudflap. Virkelig grimt, og meget ubehageligt. For det gør lidt at det flapper, og det gør faktisk at jeg får "luft" med ind Så ofte når jeg ligger ned føles og lyder det som om jeg prutter fra den forkerte ende. Det føles også bare som om jeg er "åben" dernede hele tiden når jeg går og lignende.

åååh nej! Hvad kan der gøres ved det? Hvor er det bare øv Føler mig helt ødelagt dernede, og som om alt håb om et fremtidigt sexliv er ødelagt(har ikke turde forsøge endnu fordi det er så mærkeligt og pinligt dernede)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Jeg oprettede for lidt tid siden et emne omkring understellet efter fødslen, og jeg skal til læge i denne uge med det.

Jeg var bange for at jeg måske, nu 4½ måned efter fødslen, havde fået nedsunket livmoder eller lignende.

Jeg har ligesom en masse små hudflapper rundt omkring ved åbningen, og så hvad der ligner én stor hudflap. Virkelig grimt, og meget ubehageligt. For det gør lidt at det flapper, og det gør faktisk at jeg får "luft" med ind Så ofte når jeg ligger ned føles og lyder det som om jeg prutter fra den forkerte ende. Det føles også bare som om jeg er "åben" dernede hele tiden når jeg går og lignende.

åååh nej! Hvad kan der gøres ved det? Hvor er det bare øv Føler mig helt ødelagt dernede, og som om alt håb om et fremtidigt sexliv er ødelagt(har ikke turde forsøge endnu fordi det er så mærkeligt og pinligt dernede)

kæmpe kram til dig..

derefter, se af at få fat i din læge, så du kan blive kigget på og eventuelt sendt videre i systemet.. det kan jo være du bare kan træne det op, og så er det jo ikke så slemt..
Det kan jo så også være værre og du så skal opereres omkring det..
Men skynd dig at ringe til lægen imorgen, og få en snak, og en tid så du kan blive kigget på..

Anmeld

12. februar 2012

Sofia

Jeg tror de kan pensle det med sådan noget sølvnitrat, så trækker arvævet sig sammen og "forsvinder"!

Anmeld

12. februar 2012

Pikku Myy

Anonym skriver:

Jeg havde sådan en "flap" ved endetarmen efter jeg var blevet syet sammen. Den fjernede de på ingen tid med sølvnitrat. Jeg ved selvfølgelig ikke om det er det samme hos dig, men det håber jeg da næsten, for det var virkelig nemt og smertefrit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.