ihh. bliver lidt hårdt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Anonym trådstarter

hej alle...

vil egentlig ingenting udover at komme af med mine tanker...

sagen er den at jeg får nogle babyting af min søster - dejligt - meget...

de er ved at rydde op og har ikke plads til at have det stående mere, så enten bliver det solgt ellers skal jeg tage det hjem..

vil jo vildt gerne have alle de her ting, da vi ikke gider bruge en masse penge til baby, når vi kan få ting foræret...

mennhar det godt nok lidt dårligt med at få en masse babyting i huset velvidene at jeg jo altså ikke er gravid endnu...

manden har tid til lægen d. 22. for at få tjekket sæd. vi har nu forsøgt 8 mdr. efter SA uden held...

tingene kommer ind på et værelse, hvor døren bliver lukket...

men det er godt nok med blandede følelser at jeg skal ud og hentet flere bilfulde nu her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Anonym trådstarter

nogle med ling. erfaringer og hvad gjorde i? er lidt bange for jeg kommer til at være derinde meget og måske endda begynde at lave børneværelset...

Anmeld

12. februar 2012

come2

Anonym skriver:

hej alle...

vil egentlig ingenting udover at komme af med mine tanker...

sagen er den at jeg får nogle babyting af min søster - dejligt - meget...

de er ved at rydde op og har ikke plads til at have det stående mere, så enten bliver det solgt ellers skal jeg tage det hjem..

vil jo vildt gerne have alle de her ting, da vi ikke gider bruge en masse penge til baby, når vi kan få ting foræret...

mennhar det godt nok lidt dårligt med at få en masse babyting i huset velvidene at jeg jo altså ikke er gravid endnu...

manden har tid til lægen d. 22. for at få tjekket sæd. vi har nu forsøgt 8 mdr. efter SA uden held...

tingene kommer ind på et værelse, hvor døren bliver lukket...

men det er godt nok med blandede følelser at jeg skal ud og hentet flere bilfulde nu her

Har i ikke et kælderrum eller lign?

Jeg er heller ik gravid, men har en masse babytøj i kælderen

Anmeld

12. februar 2012

Kay

kan rigtig godt forstå dig... jeg tror også jeg ville havde det underligt med det... men igen... som du skriver i får det... og skal ikke ud og bruge en masse penge senere... hvilket jo er rigtig dejligt...

jeg ved ikke om jeg ville råde dig til at lade være med at ordne ting der inde eller hvad... tror du skal føle med dig selv hvad du har det bedst med...

vi får tramme seng og nogle andre ting af kærestens fætter... men de har det stående i nogle måneder endnu... men jeg kan da godt side og tænke... hmm tænk hvis jeg syntes den skulle males eller noget.... det er jo frarådet at male når man er gravid... så havde vi haft tingene inden havde jeg måske malet noget af det og gjort det klart

håber snart der er en lille spire til jer så i kan få brugt alle de dejlige ting

Anmeld

12. februar 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Har i ikke et kælderrum eller lign?

Jeg er heller ik gravid, men har en masse babytøj i kælderen

nej vi har desværre kun "børneværelset" ledigt... tøj osv. kommer i et skab gemt af vejen, men vi får en tremmeseng også og tror ikke den er pakket ned...

Anmeld

12. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

kan rigtig godt forstå dig... jeg tror også jeg ville havde det underligt med det... men igen... som du skriver i får det... og skal ikke ud og bruge en masse penge senere... hvilket jo er rigtig dejligt...

jeg ved ikke om jeg ville råde dig til at lade være med at ordne ting der inde eller hvad... tror du skal føle med dig selv hvad du har det bedst med...

vi får tramme seng og nogle andre ting af kærestens fætter... men de har det stående i nogle måneder endnu... men jeg kan da godt side og tænke... hmm tænk hvis jeg syntes den skulle males eller noget.... det er jo frarådet at male når man er gravid... så havde vi haft tingene inden havde jeg måske malet noget af det og gjort det klart

håber snart der er en lille spire til jer så i kan få brugt alle de dejlige ting

tusind tak for svar...

ja. kunne da godt være jeg bare skulle udnytte ventetiden med at gå igang med at male og gøre klar... i håb om at den snart er der...

hvis nu der så skulle gå år eller mere vil det jo bare være svært at være helt klar til lille bebs...

hmm. dilemma...

Anmeld

12. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

tusind tak for svar...

ja. kunne da godt være jeg bare skulle udnytte ventetiden med at gå igang med at male og gøre klar... i håb om at den snart er der...

hvis nu der så skulle gå år eller mere vil det jo bare være svært at være helt klar til lille bebs...

hmm. dilemma...

hihi... kan godt forstå dig...

du kunne også låse døren og bede en anden ha nøglen hvis der ikke er andet vigtigt der inde

i starten var jeg lidt ked af at jeg ikke kunne hjælpe med at male det der skulle males her hjemme... men jeg har fundet ud af at min kære kæreste (der også er rigtig dygtig til at male og tegne) glæder sig rigtig meget til at ordne den del... og ser det rigtig meget som hans del af klargørelsen af vores hjem... og som det han giver baby...

så jeg kan godt leve med at han sender mig ud af huset den dag han skal male

Anmeld

12. februar 2012

Anonym trådstarter

er da vidst nød til at skal have lås på det værelse...

det var ikke bare lige en tremmeseng og en skråstol, som jeg egentlig troede... har fået en hel bilfuld (gulpladebil endda)

tremmesenge, skråstol, dyner, puder, weekend seng, legetøj, tøj, sko - you name it...

vil da håbe det er en pige vi får som den første, for så skal vi ikke købe tøj og sko de første to år i hvert fald...

men er da lidt spændt på om det hele kan være på værelset... og bliver da svært at få det opmagsineret så længe værelset bliver sat i stand....

Anmeld

12. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

er da vidst nød til at skal have lås på det værelse...

det var ikke bare lige en tremmeseng og en skråstol, som jeg egentlig troede... har fået en hel bilfuld (gulpladebil endda)

tremmesenge, skråstol, dyner, puder, weekend seng, legetøj, tøj, sko - you name it...

vil da håbe det er en pige vi får som den første, for så skal vi ikke købe tøj og sko de første to år i hvert fald...

men er da lidt spændt på om det hele kan være på værelset... og bliver da svært at få det opmagsineret så længe værelset bliver sat i stand....

puhh ha ja... lydder som om der skal lås på

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

puhh ha ja... lydder som om der skal lås på

nu skal manden have købt nogle kasser, så vil jeg altså igang med at sortere det hele og så HÅBE at den måske kunne være her denne gang

21 dage til testdag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.