hjælp piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

Det er virkelig virkelig os ubehageligt .

Bare det ikk at kunne indtage føde uden at få så ondt og samtidig blive stoppet i at spise fordi den ondeste kvalme kommer .

rigtig øv... håber du snart får det bedre du må lige komme med en update på hvad lægen siger...

hvis det bliver al for slemt må du jo prøve lægevagten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

rigtig øv... håber du snart får det bedre du må lige komme med en update på hvad lægen siger...

hvis det bliver al for slemt må du jo prøve lægevagten...

Tak håbet jeg os .
Jaa skal nok komme med en update .

Jaa men som udgangs punkt vil jeg helst undgå lægevagten , hvis det vel og mærket er muligt

Anmeld

12. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

Tak håbet jeg os .
Jaa skal nok komme med en update .

Jaa men som udgangs punkt vil jeg helst undgå lægevagten , hvis det vel og mærket er muligt

det kan jeg rigtig godt forstå... syntes ikke vagtlæger er... ja... serlig gode genneralt...

Anmeld

12. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

det kan jeg rigtig godt forstå... syntes ikke vagtlæger er... ja... serlig gode genneralt...

Nej synes jeg nemlig heller ikk .
De kigger tit overfladisk på en og siger du fejler ikk noget . Eller du har en virus gå hjem under dynen .

Anmeld

12. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

Nej synes jeg nemlig heller ikk .
De kigger tit overfladisk på en og siger du fejler ikk noget . Eller du har en virus gå hjem under dynen .

lige netop... alt er bare en virus... å bare hjem under dynen... og hvis du er gravid kan de ikke hjæpe dig overhoved... så må du bare lide...

Anmeld

12. februar 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Piger , jeg har brugt for noget hjælp .
Nu har jeg søgt en del på nettet .o fredags får jeg pludselig voldsom kvalme en slags svine lige under brystet i maven . Jeg hat ofte haft blod i store baner når jeg har været ude og lave stort. Men har ikk tænkt videre over det da jeg ikk har haft smerter.
Jeg har det stadig og det er virkelig ubehageligt .

Vi prøvet at få en bebs men sådan het skal det i hvertfald ikk føles hvis man er gravid .

Nogen som har nogen idé om hvad pokket det kan være ??

Det kunne måske godt lyde som mavesår med kvalme, svie i maven og blod i afføringen... Ved hæmorider gør det som regel ondt at lave stort...

Jeg vil også anbefale dig at søge læge i morgen - hvis nu det kan afhjælpes let og elefant, er det jo bare med at komme videre 

Især hvis du prøver at lave en bebs - din krop passer på sig selv først og fremmest...

Anmeld

12. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

NNeNejddedet

lige netop... alt er bare en virus... å bare hjem under dynen... og hvis du er gravid kan de ikke hjæpe dig overhoved... så må du bare lide...

Nej det ved jeg men tror ikk det er en graviditet har en i forvejen og det havde jeg bestemt ikk ondt på den her måde .

Anmeld

12. februar 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

JJeJeg

Det kunne måske godt lyde som mavesår med kvalme, svie i maven og blod i afføringen... Ved hæmorider gør det som regel ondt at lave stort...

Jeg vil også anbefale dig at søge læge i morgen - hvis nu det kan afhjælpes let og elefant, er det jo bare med at komme videre 

Især hvis du prøver at lave en bebs - din krop passer på sig selv først og fremmest...

Jeg netop været inde og læse om det mave sår . Og ja symptomerne passer jo ret så godt .

Jeg vil os søge læge i morgen og så håber jeg de kan hjælpe . For det her er slet ikk til at holde ud . Mad skal jeg i hvertfald ikk have noget af.

Anmeld

12. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

Nej det ved jeg men tror ikk det er en graviditet har en i forvejen og det havde jeg bestemt ikk ondt på den her måde .

nej... men det med graviditeten var det jeg fik afvide da jeg ringede til vagtlægen med MØB. nøj hvor blev jeg sur...

Anmeld

12. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

nej... men det med graviditeten var det jeg fik afvide da jeg ringede til vagtlægen med MØB. nøj hvor blev jeg sur...

Hmm hvor latterligt . Men ja et tegn på de ikk er rigtige kloge .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.