Nogen som har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

Plysbjørnen

Frejasen skriver:

Tak for svar. Nå, så man må lidt. Hmm ja, for sådan som min pige gerne vil op hele tiden og møver rundt på mig, kunne jeg godt forestille mig at det kan blive lidt en udfordring. Men trods alt dejligt at det ikke er fuldstændig forbudt at løfte om end i begrænset omfang.

Jeg synes ikke det var så svært, du skal bare huske at hun ikke skal  kravle direkte på maven, men fordi hun sidder på dit skød og putter er ikke så umuligt igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

rogerrasch

Frejasen skriver:

Var til læge i sidste uge. 32+5 og hun mente at lillepigen ligger på tværs. Hun sagde det var vigtigt jeg fik bestilt ekstra tid ved jordmoder for at se om hun havde vendt sig og ellers skulle vi jo ha tilbudt vendingsforsøg. Men er der ikke gooooooooo tid til at vende sig i. Synes alle steder jeg læser frem til uge 37?

Nå men såfremt hun ikke kommer til at vende rigtigt eller det ikke lykkedes at få hende vendt skal jeg 110 % ha et ks. Min første lille pige lå skævt og det var en rigtig møj fødsel og min datter havde me´n efter det i flere måneder.

Men nu er det så jeg godt kunne tænke mig at høre såfremt såfremt jeg skal have et ks. Jeg har jo en lille pige i forvejen ( hun er kun 19 måneder når hun bliver storesøster ) Er der andre der har prøvet det at ha flere små børn efter et ks? For man må ikke løfte i noget tid vel? Og er man meget hæmmet?

Tak på forhånd for evt. svar

Vh Christina

jeg fik min søn vendt i uge 33, de gør det gerne tidligt fordi jo mere plads han har jo nemmere er det at vende barnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.