Skizobaby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

Zeus

modesty skriver:

Præcis - han startede også her da han var knap 16 uger. Er 17 uger nu, puha, det er hardcore at skulle udholde det her i 2-3 uger endnu. 

Så vidt jeg husker (hun er 15 mdr nu, så det er ved at være et stykke tid siden ), så var det hurtigere overstået end jeg havde regnet med, så mener hun kølede lidt ned igen, i løbet af en 2 ugers tid, maske halvanden..? Hun nåede i hvert fald ikke og blive 19 uger, inden det stoppede igen..

Og amningen kan jeg ikke svare på, jeg stoppede med at amme da hun var omkring de 2 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

modesty

HeidiØ skriver:

Kender det simpelthen så godt!! Det var nøjagtig sådan William var - det der med smålure hele tiden! Skide træls, og ja, man blir nemlig til tider ret irritabel - men det er sjovt, når man er blevet mor, så tolererer man bare sådanne ting! Ihvertfald en egenskab jeg ikke havde før!!

Heheh, ja, der er helt klart højere til loftet end der var før. 

Anmeld

12. februar 2012

modesty

Zeus skriver:

Så vidt jeg husker (hun er 15 mdr nu, så det er ved at være et stykke tid siden ), så var det hurtigere overstået end jeg havde regnet med, så mener hun kølede lidt ned igen, i løbet af en 2 ugers tid, maske halvanden..? Hun nåede i hvert fald ikke og blive 19 uger, inden det stoppede igen..

Og amningen kan jeg ikke svare på, jeg stoppede med at amme da hun var omkring de 2 mdr.

OK, det er meget rart at vide at det ikke nødvendigvis varer til de 19-20 uger.

Anmeld

12. februar 2012

modesty

HeidiØ skriver:

LIGE præcis!! .. Det er svært med de spring der. Altså, har hørt 19 ugers sku være en af de værste. Men for dælen, hvor man bare glæder sig til den er ovre ik?

Var din bebs også bøvlet ved amning?

Anmeld

12. februar 2012

HeidiØ

modesty skriver:

Var din bebs også bøvlet ved amning?

Jah! Og jegvar midt i overgang til mme også.. men husker han bare lå og vred sig, og slap brystet hele tiden :/

Anmeld

12. februar 2012

modesty

HeidiØ skriver:

Jah! Og jegvar midt i overgang til mme også.. men husker han bare lå og vred sig, og slap brystet hele tiden :/

Ja, det er det samme her. Nå, godt at høre at jeg ikke er den eneste, jeg var sgu ved at tro at der var et eller andet galt med min mælk. 

Anmeld

12. februar 2012

HeidiØ

modesty skriver:

Ja, det er det samme her. Nå, godt at høre at jeg ikke er den eneste, jeg var sgu ved at tro at der var et eller andet galt med min mælk. 

Ja, ork nej, det er det ikke! Men meget frustrerende..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.