Feber og øjenbetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.054 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

AnnaK89

Lærke har idag fået øjenbetændelse - og det er blevet helt slemt her til aften.

Synes hun virkede noget varm, så tog hendes temperatur som viste 39,3. Hun er rigtig pyllet og bare mega træt.

Kan øjenbetændelse give feber?

Og hvordan med at få det behandlet? Skal vi det i aften eller kan vi vente til i morgen/eller mandag? 

Hun har kastet op 2 gange idag, men om det er det slim i halsen eller om det er fordi at hun er syg, det ved vi ikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

AnnaK89

OP!

Anmeld

12. februar 2012

Frejasmor

Jeg ville ringe til vagtlægen og høre om i kan få nogle dråber til hende. ellers dryp med saltvandsdråber hvis i har nogle pipetter liggende..

Min datter har lige haft det(er lige stoppet i dag med behandling) og vi fik dråber tror de hed kloramfhenikol, de hjalp rigtig godt..

Håber i får løst det

Anmeld

12. februar 2012

Maja88

jeg ville få hende i behandling med det samme og tjekket om det overhovedet er betændelsen.. og så kan de jo lige tjekke det andet samtidig

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Lige en opdatering

Lærke var ved lægen idag - hun har MØB på venstre øre, og det er øjenbetændelse hun har, på begge øjne, desværre.

Hun er fortsat træt og pyllet, men nu håber vi det snart bliver bedre

Anmeld

13. februar 2012

Rsa

AnnaKJ skriver:

Lige en opdatering

Lærke var ved lægen idag - hun har MØB på venstre øre, og det er øjenbetændelse hun har, på begge øjne, desværre.

Hun er fortsat træt og pyllet, men nu håber vi det snart bliver bedre

Hvis hun fortsat er pylret, få evt. Ørerne tjekket... Min datter har øjenbetændelse og det har som sådan kke generet hende udove, at det klør og irriterer. Igår fik hun så feber, har hele tiden snottet, men Hoster nu også. Var ved lægen i da hun har også fået raget en omgang mellemørsbetændelse til sig!

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Rsa skriver:

Hvis hun fortsat er pylret, få evt. Ørerne tjekket... Min datter har øjenbetændelse og det har som sådan kke generet hende udove, at det klør og irriterer. Igår fik hun så feber, har hele tiden snottet, men Hoster nu også. Var ved lægen i da hun har også fået raget en omgang mellemørsbetændelse til sig!

Hun er tjekket i ørene - hun har MØB (mellemørebetændelse) på venstre øre 

Anmeld

13. februar 2012

Gaia

Ofte hænger forkølelse, mellemørebetændelse og øjenbetændelse sammen, da de tre dele er internt koblet samme så at sige. 

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Gaia skriver:

Ofte hænger forkølelse, mellemørebetændelse og øjenbetændelse sammen, da de tre dele er internt koblet samme så at sige. 

Okay, det var jeg faktisk ikke klar over

Tak for info - så ved vi det til en anden gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.