Katvig og Sebra hovedpudebetræk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.265 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

Mamalou

Hej jer kreative kvinder!

Jeg (eller min søn ) har flere hovedpude betræk som han ikke bruger - eller får brugt, fordi han ikke bruger hovedpude endnu. Jeg har to Katvig (brunt og grønt sæt) og et Sebra betræk (med biler), og det er jo alt for fint stof til ikke at blive brugt...

Er der nogle af jer kreative kvinder, der har en fiks idé til hvad jeg kan lave af stoffet? 

God lørdag! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Tona

Mamalou skriver:

Hej jer kreative kvinder!

Jeg (eller min søn ) har flere hovedpude betræk som han ikke bruger - eller får brugt, fordi han ikke bruger hovedpude endnu. Jeg har to Katvig (brunt og grønt sæt) og et Sebra betræk (med biler), og det er jo alt for fint stof til ikke at blive brugt...

Er der nogle af jer kreative kvinder, der har en fiks idé til hvad jeg kan lave af stoffet? 

God lørdag! 

Hvad med sådan en pose til at hænge på sengen til sutter el. lign.?  

Anmeld

11. februar 2012

Bom

Hva med en frugt pose?? Eller en pose til dagplejen, til sutter og bamser osv...

Anmeld

12. februar 2012

Benjamins'mor

Som en anden skrev en frugt pose, så har man den altid.. Har selv tænkt mig at lave en ud af et småfolk hovedpude betræk vi ikke bruger

Anmeld

12. februar 2012

SpunkenJo

Jeg har lavet en lille pose hvor der kan være et par bleer, pose, sprit, vådservietter..... Altså et mini puslekit, lige til at kaste i håndtasken når man ikke gider pusletasken mere, eller bare har et barn der er så stort, at mors håndtaske med puslekit er alt rigeligt

- du kan også sælge det brune eller det grønne til mig......

Anmeld

13. februar 2012

Tona

Jeg har lige fået et betræk i overskud og fik i dag den ide at lave en løbegang i toppen sådan at man kan stramme det til og så kan det ellers være en pose til klodser, lego el. lign.

Anmeld

13. februar 2012

Mamalou

Bom skriver:

Hva med en frugt pose?? Eller en pose til dagplejen, til sutter og bamser osv...

Det var en god idé - de kan også bruges til at have legetøj med. Stoffet er jo så fint, så det skal næsten bruges til et eller andet brugbart

Tak for tippet!

Anmeld

13. februar 2012

Mamalou

Benjamins'mor skriver:

Som en anden skrev en frugt pose, så har man den altid.. Har selv tænkt mig at lave en ud af et småfolk hovedpude betræk vi ikke bruger

Lige præcis. Tror jeg hopper på den  

Tak for tippet! 

Anmeld

13. februar 2012

Mamalou

SpunkenJo skriver:

Jeg har lavet en lille pose hvor der kan være et par bleer, pose, sprit, vådservietter..... Altså et mini puslekit, lige til at kaste i håndtasken når man ikke gider pusletasken mere, eller bare har et barn der er så stort, at mors håndtaske med puslekit er alt rigeligt

- du kan også sælge det brune eller det grønne til mig......

Det var også en mulighed! Jeg nænner ikke at sælge dem, desværre

Anmeld

13. februar 2012

Mamalou

Amandas-mor skriver:

Jeg har lige fået et betræk i overskud og fik i dag den ide at lave en løbegang i toppen sådan at man kan stramme det til og så kan det ellers være en pose til klodser, lego el. lign.

Det lyder simpelt - og praktiskt! Tror jeg hopper på den med Katvig betrækkene, og lader Sebra betrækket være en pyntepude. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.