Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zeus skriver: Hvor er han dejlig, og man kan da slet ikke så på hans ansigt, at han kun er 3 uger! Hvor er det vildt..
Hvor er han dejlig, og man kan da slet ikke så på hans ansigt, at han kun er 3 uger! Hvor er det vildt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er han bare super lækker!
Årh han er kær!
Hvor er han bare dejlig, kan godt forstå du ikke vil bytte ham for noget.
Bliver nød til at spørge, hvor du har fået det flotte sengetøj hende med hans navn på!
hvor er han da bare lækker
LunaLykke skriver:Hvor er han bare skøn! Og vildt at han allerede er 3 uger!
Höör skriver: Ja NU må det altså være tid til at jeg lige viser lidt billeder af min lækre lækre lille charmetrold Han er nu 3 uger og 2 dage og jeg NYDER ham SÅ meget!!!! Jeg elsker alle de ting vi oplever sammen så selvom vi kun sover ca 2-3 timer på en rigtig god nat så vil jeg ALDRIG bytte det for noget Han er så fantastisk hyggelig til at fortælle historier og helt utrolig stærk, 4 dage gammel begyndte han at ville løfte sit hoved og vil rigtig gerne hive sig op så SP var vildt imponeret over ham til besøg Håber I vil nyde billederne
Ja NU må det altså være tid til at jeg lige viser lidt billeder af min lækre lækre lille charmetrold Han er nu 3 uger og 2 dage og jeg NYDER ham SÅ meget!!!! Jeg elsker alle de ting vi oplever sammen så selvom vi kun sover ca 2-3 timer på en rigtig god nat så vil jeg ALDRIG bytte det for noget
Han er så fantastisk hyggelig til at fortælle historier og helt utrolig stærk, 4 dage gammel begyndte han at ville løfte sit hoved og vil rigtig gerne hive sig op så SP var vildt imponeret over ham til besøg
Håber I vil nyde billederne
IIIIH hvor er han da bare en skønne lille en :-D
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128