autostol tyskland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.941 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

tweety2060

Halløjsa og glædelig lørdag
Bliver desværre nødt til at bede om jeres hjælp.... Jeg så på et tidspunkt en anden bruger spørge om hjemmesider til autostole og tyskland, men kan ikke finde den igen. Noget med de er billigere i tyskland.... Er der nogen der ligger inde med adr?
Kunne den hedde noget med barnestole ???
God dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Giraffen

tweety2060 skriver:

Bliver desværre nødt til at bede om jeres hjælp.... Jeg så på et tidspunkt en anden bruger spørge om hjemmesider til autostole og tyskland, men kan ikke finde den igen. Noget med de er billigere i tyskland.... Er der nogen der ligger inde med adr?
God dag

jeg har fundet mange udenlandske hjemmesider der solgte den autostol jeg ledte efter - brug evt kelkoo og skriv mærke og producent på autostolen

jeg fandt ud af jeg ku spare ca 1.200 på den vi gerne vil ha - men jeg tør simpelthen ikke for de har næsten allesammen fået ret dårlige anmeldelser på Trustpilot og så er det altså mange penge at ha ude at svømme 

Anmeld

11. februar 2012

norenberg

Er der en bestemt stol du er på udkig efter????

Anmeld

11. februar 2012

tweety2060

norenberg skriver:

Er der en bestemt stol du er på udkig efter????

Havde kigget lidt på rømer 9-18kg men det er ikke fast...

Anmeld

12. februar 2012

tweety2060

Andre?

Anmeld

12. februar 2012

Polarpigen

Jeg har selv lige købt - men det er fra England, og de var ligeså billige, faktisk billigere end i tyskland.

Købte vores på pramworld.co.uk og det var tip top service! 

Ellers er der kidsroom.de som jeg ved at der er mange der har brugt. Ellers kan du jo søge på autositze hvis det skal være fra tyskland  

Anmeld

12. februar 2012

Christina.78

Ved ikke lige hvor du er fra men lige over grænsen ligger der i Sønder Lûgum en babyforretning der også sælger stolene..der ender det nok med vi køber den næste der

www.kidsnbaby.dk

Ellers ligger der nogle i Flensburg..

Anmeld

14. februar 2012

Autostol.dk

tweety2060 skriver:

God dag

Hej,

Ved ikke om det var min side du tænkte på?  http://www.autostol.dk/

Her har jeg samlet priserne fra Danmark, England og Tyskland og sat det op i en prissammenligning, så man nemt kan se, hvilket sted de enkelte stole er billigst.

Man kan nemlig ikke altid sige, at en bestemt butik er billigst. Det kommer an på modellen og derfor er det en god ide lige at se sig lidt for.

Hvis du har spørgsmål til de enkelte modeller, er du velkommen til at skrive. Så vil jeg forsøge at hjælpe dig, så godt jeg kan.

Er igang med at få test resultater på siden, men de er endnu ikke online, så når du har fundet modellerne du er interesseret i, kan du bare spørge efter testresultaterne og så får du dem.

Anmeld

18. februar 2012

Lenats31

Autostol.dk skriver:

Hej,

Ved ikke om det var min side du tænkte på?  http://www.autostol.dk/

Her har jeg samlet priserne fra Danmark, England og Tyskland og sat det op i en prissammenligning, så man nemt kan se, hvilket sted de enkelte stole er billigst.

Man kan nemlig ikke altid sige, at en bestemt butik er billigst. Det kommer an på modellen og derfor er det en god ide lige at se sig lidt for.

Hvis du har spørgsmål til de enkelte modeller, er du velkommen til at skrive. Så vil jeg forsøge at hjælpe dig, så godt jeg kan.

Er igang med at få test resultater på siden, men de er endnu ikke online, så når du har fundet modellerne du er interesseret i, kan du bare spørge efter testresultaterne og så får du dem.

Kristian,

Hvis det er resultaterne med alle 26 punkter, så er det dem der normalt kun gives til firmaerne. Nu er jeg ikke helt sikker, men jeg tror du skal have en særlig tilladelse til at offentliggøre disse.

Anmeld

20. februar 2012

Autostol.dk

Lenats31 skriver:

Kristian,

Hvis det er resultaterne med alle 26 punkter, så er det dem der normalt kun gives til firmaerne. Nu er jeg ikke helt sikker, men jeg tror du skal have en særlig tilladelse til at offentliggøre disse.

Hej Lena,

Det er ikke alle 26 punkter jeg har fået tilladelse itl at offentliggøre, men de 4 overordnet resultater samt det samlet resultat, jeg har fået tilladelse til, at offentliggøre på min hjemmeside.

Hvis de besøgende vil have resultaterne helt ned på de enkelte punkter, har jeg indgået et samarbejde med nogle andre, hvor man så kan købe den fulde test med 125+ stole og deres resultater for ca 5 euro.

Men ved ikke hvor mange, der er interesseret i, at vide alle punkterne. Min erfaring er, at det kun er de overordnet resultater og det samlet resultat, som efterspørges - men det kan være jeg tager fejl?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.