1-årsvaksine + tigerspring = tudeprinsesse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

MorEllen

a, her kommer altså en udblåsning fra en frustreret mor!

Vi har en helt umulig tumling i huset lige nu  Det har vi haft i halvanden uge, og nu er vi ved at gå på væggen For 1,5 uge siden fik Marie 1årsvaksine og efter det har hun været en stor tudeprinsesse, nat og dag.  Hun græder bare, uanset om vi bærer rundt på hende, putter med hende, leger osv.. Og en anden ting er at hun verken spiser eller drikker -hun virker totalt udmattet. Det er bare træls at se hende sådan..Hun har haft en omgang med febrer og forkølelse. Nu er hun bare snottet også hoster hun voldsomt. Vi har talt med lægen om det, men hun siger at sådan er det bare, og vi må regne med at det varer i et par uger   Tror jeg kontakter vores sundhedsplejerske på mandag i håb om at hendes spådommer er lysere

Er der nogen der har oplevet lignende? Håber virkelig vi får tilbage vores glade og friske tumling snart!!

I får lige et billede af tudeprinsessen  Hun kan glimte til og være sød og rar i meget korte prioder, men det er stort set dette tudefjeset vi ser. 

Tak for at I læste med i dette tudeindlægget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Mettemus

Ih ØV det lyder hårdt og slet ikke rart. Stakkels lille høne Jeg har desværre ikke så mange gode råd. Laurits er også ret hysterisk for tiden, men ikke sådan at han græder på samme måde som Marie. Sender kram en mas!

Anmeld

11. februar 2012

Troldemommi

Stakkels lille prinsesse, det må heller ikke være sjovt når der er et eller ander der gør ondt og man ikke kan fortælle sin mor og far om det :-(

Håber snart hun bliver sig selv igen

Monica

Anmeld

12. februar 2012

Michael healer

MyLille skriver:

a, her kommer altså en udblåsning fra en frustreret mor!

Vi har en helt umulig tumling i huset lige nu  Det har vi haft i halvanden uge, og nu er vi ved at gå på væggen For 1,5 uge siden fik Marie 1årsvaksine og efter det har hun været en stor tudeprinsesse, nat og dag.  Hun græder bare, uanset om vi bærer rundt på hende, putter med hende, leger osv.. Og en anden ting er at hun verken spiser eller drikker -hun virker totalt udmattet. Det er bare træls at se hende sådan..Hun har haft en omgang med febrer og forkølelse. Nu er hun bare snottet også hoster hun voldsomt. Vi har talt med lægen om det, men hun siger at sådan er det bare, og vi må regne med at det varer i et par uger   Tror jeg kontakter vores sundhedsplejerske på mandag i håb om at hendes spådommer er lysere

Er der nogen der har oplevet lignende? Håber virkelig vi får tilbage vores glade og friske tumling snart!!

I får lige et billede af tudeprinsessen  Hun kan glimte til og være sød og rar i meget korte prioder, men det er stort set dette tudefjeset vi ser. 

Tak for at I læste med i dette tudeindlægget

nu for jeg sikkert på puklen for at skrive dette, men jeg syntes det tyder på at hun ikke kunne tåle vacinen, og det er det hun reagere på

Anmeld

12. februar 2012

MorEllen

Michael healer skriver:

nu for jeg sikkert på puklen for at skrive dette, men jeg syntes det tyder på at hun ikke kunne tåle vacinen, og det er det hun reagere på

Ja, det kunne du jo have ret i, et par af symptomene er jo tilstede. Jeg har læst en masse om det, og de symptomerne som beksrives som "uønskede hendelser efter vaksination" er dog ikke helt som de vi oplever her. Jeg vendte det også med vores læge, og hun mente det kun var tale om en almindelig reaktion der var gået over i en forkølelse med alt der følger med (madlede, afbrudt søvn osv). .det var visst helt normalt. Det at hun græder meget er mere opmærksomhedsgråd -tror nok det er i forbindelse med et tigerspring.
Det er faktisk som om det hjalp at lufte problemet her inde, for i løbet af det sidste døgn har hun bedret sig betragtelig
Det er sandelig ikke nemt at blive klog på de små størelser..

Anmeld

12. februar 2012

MorEllen

Monica P skriver:

Stakkels lille prinsesse, det må heller ikke være sjovt når der er et eller ander der gør ondt og man ikke kan fortælle sin mor og far om det :-(

Håber snart hun bliver sig selv igen

Monica

Nej, det er ikke sjovt.. Det kunne været ret praktisk  hvis vi var tankelæsere Hun er heldigvis lidt bedre i dag Måske er det baby.dks gode karma der har kommet over hende

Anmeld

12. februar 2012

MorEllen

Mettemus skriver:

Ih ØV det lyder hårdt og slet ikke rart. Stakkels lille høne Jeg har desværre ikke så mange gode råd. Laurits er også ret hysterisk for tiden, men ikke sådan at han græder på samme måde som Marie. Sender kram en mas!

Tak
Tror du de kan være inde i et tigerspring? Det passer meget godt med at Marie er i det 7. spring lige nu. Et meget kraftig tigerspring der hiver hele familien ud af kurs Det kan vare mellem tre til syv uger, så det er vel bare at stålsætte sig!
Vi siger bare held-og-lykke-med-tigerspringet til jer

Anmeld

12. februar 2012

AnneBJ

Hvis det fortsætter synes jeg I skal få tjekket Maries ører.. Bare for at være sikker på, det ikke er dem der gør ondt. Hvis de gør det, gør det nemlig også ondt at spise/tygge.

Håber fremgangen fortsætter, og glæder mig hverken til tigerspring eller vaccine.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.