at leve som gravid - FØR man er det?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

Tulle28

Afsted med dig og med GOD samvittighed! Du lyder som om du trænger til at komme ud og tænke på noget helt andet - og tror ikke en enkelt bytur skader fertiliteten, i dit tilfælde måske tværtimod:-) Kram Tulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

dorthemus

Anonym skriver:

tror jeg altså at jeg vil gøre så.. 

så må det sku briste eller bære... 

måske sætter ægget sig NETOP fast i aften fordi jeg endelig kan slappe lidt af

det tror min kæreste, som synes at jeg helt sikkert skal fyre den max af i aften... han er jo tit ude og han har sagt at han synes det er så synd at jeg bare sidder herhjemme troligt weekend efter weekend og så desuden blir mega ked hver gang min mens kommer...  

jeg gør det sku... 

om ikke andet så betyder 1 måned fra eller til sku snart hellet ikke noget mere.. 

hvor er du heldig at du blev gravid i første forsøg.. SNYYYYYD! 

Du kan så hilse din kæreste og sige, at alkohol altså også påvirker mandens evne til forplantning

Anmeld

11. februar 2012

tioyv

Anonym skriver:

ja det er mit dilemma lige nu...  

vi har nu i 8 mdr prøvet på at lave en lille ønske bebs, og jeg har levet efter alle "bogens-regler". dsv: jeg har spist sundt, dyrket regelmæssig motion, holdt mig fra ALT alkohol og rygning osv osv.. 

MEN! i aften skal jeg til fest med alle mine veninder. Jeg har ikke været ude at feste/gå i byen siden Juli 2011... da jeg jo så gerne vil være gravid og derfor har prøvet på at LEVE SOM GRAVID... og det er pisse svært - når man ikke er det!!  

så nu sidder jeg her med et kæmpe dilemma... skal jeg bare fyre den af i aften og drikke mig i hegnet med de andre (hvilket jeg ved de gør og jeg også selv har lyst til!) og ligge "projekt baby" Lidt på hylden??? 

eller skal jeg fortsætte min "Leve-som-gravid" stil i aften også? 

jeg blir snart sindsyg over at jeg måned efter måned får min mens, og har takket nej til diverse fester osv....  føler jeg går glip af så meget.. 

altså NÅR jeg engang bilr gravid vil jeg 100 % holde mig fra alt... men lige nu virker det snart så meningsløs... 

det skal lige siges at jeg havde en KNALD positiv ÆL test sidste lørdag. så jeg ved jo at det er ca nu her et evt befrugtet æg vil sætte sig fast hvis det er... 

kan alkohol påvirke om en befrugtet æg sætter sig fast?! 

kan jeg tillade mig at feste igennem i aften?? 

hjælp mig... 

(man kan svare anonym) 

hej

jeg havde forsøgt i 2år og blive gravid uden held og havde levet efter alle kunstens regler og var tilsidst ved og blive skør, det resulterede også i at kæresten og jeg gik fra hinanden

så levede jeg livet og gik i byen som det passede mig, fik en ny kæreste 4 juni, og   d 27 juni blev jeg gravid.. den dag hun "er lavet" var vi begge fulde og i byen og ugen efter hvor ægget har sat sig fast var jeg også i byen og var fuld og den sidder fast endnu har termin 18 marts..

det skal så lige siges at vi forsøgte ikk og lave en baby, men var bar nyforelskede..

Anmeld

11. februar 2012

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Det er ikke uansvarligt...du har altså også ret til at være her ikke mht om ægget har svært ved at sætte sig fast så læste jeg, i forbindelse med at jeg blev insemineret, at man helst skal holde sig fra alkohol 14 dage før ægløsning da alkohol mindsker chancen for graviditet. Det var i følge en lægevidenskabelig undersøgelse. Du kan sikkert finde det inde på Stork Kliniks hjemmeside.

14 dage FØR æl? dvs under ens menstruation? gud det viste jeg slet ikke... men der har jeg jo ihvertfald sten sikkert ikke drukket  

jeg GØR det sku... jeg tager afsted i aften! 

hvor skal det bare blive godt! 

hahaha ja den tror jeg da lige at jeg skal have taget op med ham så!  han både ryger og drikker.. (altså med MÅDE&nbsp og kun når han er i byen... hvilket ca er 1 eller 2 gange i måneden. nogle gange mindre... 

iiiih det blir så freaking fantastisk at komme ud i aften...! 

Anmeld

11. februar 2012

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Afsted med dig og med GOD samvittighed! Du lyder som om du trænger til at komme ud og tænke på noget helt andet - og tror ikke en enkelt bytur skader fertiliteten, i dit tilfælde måske tværtimod:-) Kram Tulle

tak! kan du tro jeg også gør!  

jeg tager afsted og så må det jo briste eller bære.. bare det at komme ud og tænke på noget helt andet blir så vidunderligt!!! 

Anmeld

11. februar 2012

Anonym trådstarter

tioyv skriver:

hej

jeg havde forsøgt i 2år og blive gravid uden held og havde levet efter alle kunstens regler og var tilsidst ved og blive skør, det resulterede også i at kæresten og jeg gik fra hinanden

så levede jeg livet og gik i byen som det passede mig, fik en ny kæreste 4 juni, og  d 27 juni blev jeg gravid.. den dag hun "er lavet" var vi begge fulde og i byen og ugen efter hvor ægget har sat sig fast var jeg også i byen og var fuld og den sidder fast endnu har termin 18 marts..

det skal så lige siges at vi forsøgte ikk og lave en baby, men var bar nyforelskede..

wow en vild og lykkelig historie!!! 

kæmpe stort tillykke! hvor er det bare vildt at det gik så hurtigt med din nye kæreste... ærgeligt at det andet forhold ikke holdte, men det har nok været skæbnen.. 

jeg håber for alt i hele verdens IKKE at min kæreste og jeg ender med at gå fra hinanden hvis der stadig intet er sket om 1 1/2 år ca... 

jeg håber at vi blir endnu stærkere at at gå igennem den her tid sammen... og indtil videre er vi rigtig gode til at støtte hinaden. selvom det nok mest er mig der tager det tungt... han siger hele tiden at det nok skal blive vores tur... men nogle gange tvivler jeg... 

jeg tager ud i aften! og jeg gør lige præcis hvad jeg ville have gjort hvis vi ikke prøvede på at lave en lille... dvs. drikker, danser og hygger mig max med tøserne! iiih jeg glæder mig! 

Anmeld

11. februar 2012

tioyv

Anonym skriver:

kæmpe stort tillykke! hvor er det bare vildt at det gik så hurtigt med din nye kæreste... ærgeligt at det andet forhold ikke holdte, men det har nok været skæbnen.. 

jeg håber for alt i hele verdens IKKE at min kæreste og jeg ender med at gå fra hinanden hvis der stadig intet er sket om 1 1/2 år ca... 

jeg håber at vi blir endnu stærkere at at gå igennem den her tid sammen... og indtil videre er vi rigtig gode til at støtte hinaden. selvom det nok mest er mig der tager det tungt... han siger hele tiden at det nok skal blive vores tur... men nogle gange tvivler jeg... 

jeg tager ud i aften! og jeg gør lige præcis hvad jeg ville have gjort hvis vi ikke prøvede på at lave en lille... dvs. drikker, danser og hygger mig max med tøserne! iiih jeg glæder mig! 

håber heller ikk for jer at jeres forhold går i stykker.

men for mig var det godt for det var bestemt ikk meningen at jeg skulle ha børn med min ex ( det har jeg indset nu efter..)

ja det er lidt vildt at det gik så stærkt og var bestemt heller ikk meningen, men nu er hun mere end velkommen havde meldt ud til kæresten da jeg fandt ud af det at det var fair nok hvis han ikk ville være en del af det når det nu gik så stærkt, men så skulle han gå dengang og så skulle jeg nok klare det alene..for en abort var ikk noget jeg ville overveje.. men han sagde at han skulle bestemt ikk nogen steder.. 

for at i snart har 2 streger

og så gi den max gas i byen  aften  og tænk på alt andet end babypalner.

Anmeld

11. februar 2012

ano14316

Anonym skriver:

1000 tak for dit svar! 

ja jeg trænger virkelig til at komme ud, og drikke mig i hegnet og glemme ALT om det her baby-lavning for en aften!! 

tænker tit, jamen hvad nu hvis det tager måske 2 år for os endnu??? skal jeg så gå her og rodne op i 2 år?! 

det er begyndt at hænge mig så langt ude af halsen... 

har du nogensinde hørt noget om at alkohold kan påvirke kroppen så den ikke kan finde ud af at lade et æg sætte sig fast? jeg kan intet finde på det på nettet... 

Har aldrig hørt om det!

Og det kan ikke på nogen måde blive uansvarligt at tage i byen og drikke når du ikke er gravid! Du fortjener det virkelig!

Jeg tror faktisk du ville have rigtig godt af at sætte projekt baby på pause for en stund, i hvertfald i aften, men måske også 14 dage eller 1 mnd, hvor du ingen teste tager og kun sexer når i har lyst og stemningen er til det.

Jeg tror det er en væsentlig faktor at man er afslappet og glad når man skal blive gravid.
selv blev jeg gravid på min fødselsdag, hvor jeg havde været på kursus i en uge hvor vi ikke havde ses og jeg skulle væk ugen efter, og vi havde fantastisk sex, og jeg havde oven i købet spiral.

Anmeld

11. februar 2012

ano14316

Anonym skriver:

Kan du have en helt fantastisk tur i byen

Anmeld

11. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
dorthemus skriver:

Jeg synes du skal fyre den af i byen, glemme babyprojektet for en aften og når du så kommer hjem så fyrer du op under din mand og knalder ham i hegnet det er velkendt at babyer laves i pauserne når krop og hoved for ro til at tænke på noget andet Håber snart der kommer en bebs til jer!

Afsted med dig, også ordner du lige kærsten for sjov når du kommer hjem. Bare fordi du ka og har lyst. Ik fordi du ska, for at lave en baby!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.