Anonym skriver:
1000 tak for dit svar! 
ja jeg trænger virkelig til at komme ud, og drikke mig i hegnet og glemme ALT om det her baby-lavning for en aften!!
tænker tit, jamen hvad nu hvis det tager måske 2 år for os endnu??? skal jeg så gå her og rodne op i 2 år?!
det er begyndt at hænge mig så langt ude af halsen...
har du nogensinde hørt noget om at alkohold kan påvirke kroppen så den ikke kan finde ud af at lade et æg sætte sig fast? jeg kan intet finde på det på nettet... 
Har aldrig hørt om det!
Og det kan ikke på nogen måde blive uansvarligt at tage i byen og drikke når du ikke er gravid! Du fortjener det virkelig!
Jeg tror faktisk du ville have rigtig godt af at sætte projekt baby på pause for en stund, i hvertfald i aften, men måske også 14 dage eller 1 mnd, hvor du ingen teste tager og kun sexer når i har lyst og stemningen er til det.
Jeg tror det er en væsentlig faktor at man er afslappet og glad når man skal blive gravid.
selv blev jeg gravid på min fødselsdag, hvor jeg havde været på kursus i en uge hvor vi ikke havde ses og jeg skulle væk ugen efter, og vi havde fantastisk sex, og jeg havde oven i købet spiral.
Anmeld